Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Witam, Sam już uwierzyłem, że sprawa została zalatwiona. Zostalem przeproszony za zaistniałą sytuację, zapewniono mnie że wszystko zostanie pozytywnie zalatwione Dzisiaj odbieram telefon od Pani z Orange zajmującej się moją reklamacją, która oświadczyła, że zgodnie z wcześniejszą deklaracją mogą przesłać mi kartę sim z promocyjnym abonamentem ale prędkość mojej neostrady zostanie ograniczona z 80 na 40 MB/s. Zbaraniałem i nie wiedzialem co odpowiedzieć bo to, że opłata za neostaradę z planem komórkowym  wzrośnie wiedziałem, ale tym ograniczeniem predkości zostałem zupełnie zaskoczony. Wiem, że zarówno wtedy gdy przedłużałem umowę jak i obecnie dostępna jest opcja z 80 Mb/s. Wtedy były rownież 10 i 20 MB/s ale nie 40 Mb/s. Dlaczego nie można tego normalnie zalatwić ? Może ktoś to wytłumaczy bo ja już nie wiem jak rozmawiać i najwidocznej posiadane przeze mnie wykształcenie jest niewystarczajace aby to pojąć. Domyślam się, że ograniczenie stanowi tu system informatyczny który nie pozwala wrócić do zakończonych promocji więc spróbowano mnie zniechęcić do upominania się o swoje a brakuje woli aby zaproponować niesztampowe rozwiązanie - ale to są tylko moje domysły bo żadne inne racjonalne wytłumaczenie nie przychodzi mi do głowy. Za długo się tym już zajmuję aby teraz machnąć ręką więc nie pozostaje mi nic innego jak ciągnąć sprawę. Może jeszcze jakieś sugestie ? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

A Ty masz Neostradę? czy inną ofertę? upewnie się jeszcze czy to na osobę prywatną czy na firmę?

Nie ma obecnie w Neostradzie prędkości do 40 Mb/s.
Są tylko takie do wyboru: do 10, do 20, do 80, do 100, do 300, do 600.
W ofertach już chyba od dobrych 2-3 lat nie ma opcji do 40.

A czy pamiętasz nazwę promocji w której miałbyś mieć usługi stacjonarne?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Wszystkie umowy mam jako osoba fizyczna. Miałem FunPacka z 80 Mb/s który zakończył się 28 sierpnia. Chyba nazywało sie to geopromocja.  Z FunPacka przeszedłem na Neostradę 80 Mb/s.  Miała byc promocja z abonamentem komórkowym (bezpłatne do orange i na stacjonarne). Neostradę mam na kolejne 24 miesiące. Miałem dostać kartę sim ale Pani z Orange twierdzi że będzie to mozliwe jeżeli zdecyduję się na wolniejszą Neostradę 40 Mb/s i dopłacę 10 zł do abonamentu. Na dopłatę się zgodziłem a na zmniejszenie predkości nie wiec chyba karty sim  nie otrzymam.  I na razie to wszystko co wiem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Ale cennik tej promocji (on już jest po terminie ważności, ale jak był aktualny) nie zawierał opcji do 40 mega. Zobacz sam
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2002736/4101605305.pdf

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Dzięki za potwierdzenie tego co zapamiętałem dlatego zdziwił mnie ten warunek o ograniczeniu predkości do 40 Mb/s. Jest to tym dziwniejsze że przekazała go osoba zajmująca się rozpatrywaniem reklamacji wiec  powinna być lepiej zorietowana niż konsultanci. Może ktoś inny na moim miejscu dawno zrezygnował by z uslug Orange ale wierzcie czy nie ja z jakości samego internetu jestem bardzo zadowolony, nigdy nie miałem problemów z połaczeniem i szybkością. Telefon Voi-powy też był o.k. jedynie menu w dekoderze TV było na tyle upierdliwe że przeszedłem na własnego satelitę od nc+.

Ogólnie oferta jest bardzo dobra szczególnie w połączeniu z komórkami - gdyby nie te występujące prawie zawsze zawirowania  przy przedłużaniu umowy czy jakiś zmianach. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Jedyna sytuacja może wynikać z dużej odległości od centrali/brak portów/innych "technicznych" spraw.

Ale obecnie opcja do 80 mega, to wariant między 21 a 80. Więc nawet jakbyś miał synchro na centrali na 40, to i tak pod kątem ofertowym powinna być ta opcja.

Mam małą radę - jakbyś coś ustalał poproś o regulamin promocji na maila przed decyzją 🙂

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

O.K. Ostatecznie wzięli mnie na przeczekanie w temacie dodawania do neostrady planu komórkowego. Nie bardzo mam już siłę i ochotę na dalsze przerzucanie się z pracownikami Orange róznymi argumentami tym bardziej, że ten ostatni warunkujący danie mi promocyjnej karty sim pod warunkiem ograniczenia o połowe szybkości mojej neostrady wydaje się kuriozalny. Miałem jeszcze dopłacic do tego abonamentu neostrady 10 zł wiec dopłaciłem troche wiecej ale za to kupiłem nowy abonament ze znacznie szerszym zakresem usług. Mam nadzieję że choć tym razem wszystko na fakturze okaże się zgodne z warunkami jakie przedstawił mi konsultant. W tej sytuacji temat mozna zamknąć.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Niestety, miałem nadzieję że to koniec moich perypeti z Orange a tutaj w dniu dzisiejszym otrzymałem na maila fakturę na 264 zł z któej wynika że większość tej sumy to Neostrada którą zamieniono mi z Geopromocji na taką na czas nieokreślony. Nie przesyłano mi do podpisu żadnego aneksu do umowy co pozwoliło by zastopować tą operację. Nigdy nie było moją intencją przeprowadzenie takiej zmiany. Trzeba być chyba kretynem aby zamienić pakiet 80Mb/s za 70 zł na ten za ponad dwieście. Dzwoniłem z reklamacją, polecono mi ponownie opisać całą historię na bok. Nie wiem co mam o tym myśleć. Mam nadzieję że nie są to złośliwości a jedynie niewiedza osoby która się ze mną kontaktowała bo chyba kompetentna osoba poinformowała by mnie o konsekwencjach finansowych takiej zmiany. Zobaczymy jak się to wszystko będzie dalej rozwijało.    


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 9
  • 2

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

sprawdz w ostatniej umowie czy zaznaczono Ci na koniec umowy  apu czy czas nieokreślony.

czy podczas rozmowy z konsultantem nie zrezygnowales z apu?

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

A w końcu zdecydowałeś się na jakąś promocję na neo?