Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Witam.

 

Mam wielki problem z Neostradą do 10Mb/s od kilku miesięcy nie działa tak jak powinna, prędkość spadła do 6Mb/s (zgodnie z umową bo jest DO 10). Ale mniejsza z tym, nie zależy mi na prędkości, tylko ciągłym rozłączaniu, modem treci synchronizację ADSL i znika na minutę połączenie, sprawdziłem dwa routery, modem SAGEM-a i wszędzie jest tak samo, wymieniłem kabel od gniazda do modemu.

Kilka razy już wzywałem technika to on twierdzi że wszystko jest w porządku. (Nie trafił na moment gdzie rozłączy mi Internet 30 razy na godzinę).

Gdzie to zgłosić żeby zajął się tym ktoś bardziej kompetentny? 

Proszę na Infolinii żeby technik przyjechał popołudniem (wtedy problem występuje bardzo często), ale on przyjeżdża po 9 rano…

Czy w tej „firmie” wszystko tak działa?

Płacę 79 złotych za Internet a nie mogę doczekać się końca umowy.

Czasem godzinę wywyłam jednego e-maila związanego z pracą bo rozłącza mi Internet i za każdym razem muszę logować się na pocztę.

Nie zależy mi na prędkości, niech mi dadzą 4Mb/s ale STABILNE…

 

Proszę o jakąś radę.

 

16 ODPOW. 16

Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

No proszę...

Ostatnie 40 minut, 21 rozłączeń, aktualna "prędkość" na testach 2.9Mb/s (download) śmieszne niestety. 

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Napisz reklamacje do Orange.


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Dziękuje za odpowiedź.

Tylko jak? 

Pismo im wysłać?

DLM obcięło mi chyba łącze ze względu na niestabilność, bo modem synchronizuje się teraz na download: 4Mb/s, a powinno być 10Mb/s, niestety dalej rozłącza, czyli jeszcze spadnie póki DLM nie "złapie" stabilnego poziomu. 

Z tego, co patrzyłem na słupy to chyba ich kabel się ledwie kupy trzyma...

To naprawdę zaczyna się już robić śmieszne, technik przyjeżdża, mówi, że ok, a dalej jest to samo.

Zwalają na wszystko wokoło, "Panie kabel od gniazda ma Pan stary" to kupiłem nowy, wymieniłem dalej to samo, "Panie na pewno Router", wyjąłem 2 inne i 2 modemy to stwierdził że wszystkie pewnie uszkodzone 😉

 

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

@kryst16 dokładnie tak jak pisze @Anonim napisz pismo i złóże je w firmowym salonie Orange. Opisz wszystko dokładnie i poproś o pisemne wyjaśnienia. Myślę że może być jakiś problem na centrali, chociaż.........reklamuj i już. Innego rozwiązania nie ma jeśli sprawdzałeś pracę Internetu na innych urządzeniach. 

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Zgłoś reklamacje przez Mój Orange a co do techników to brak mi słów co oni wyprawiaja.

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Trzeba sprawdzić każde połączenie linii, a w routerze to jak wyglądają parametry?


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Wszystkie kable w domu 100% sprawne, nowe gniazdo, nowy kabel do modemu.

 

W routerze aktualnie po około 40 rozlączeniach, aktualnie chwilowo się uspokoiło, wróci pewnie wieczorem:

Prędkość na umowie do 10Mb/s.

(Pierwsze to pobieranie, a drugie to wysyłanie).

Margiens sygnał/szum: 24,6db    12.1db

Tłumienie: 19.5db      12.7db

Prędkość danych: 4096     732 kbps

CRC    5     8

 

Na modmach SAGEM  mam tylko prędkość synhronizacji: 4096    733 (czasem 384) po rozlączeniu.

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

A czy masz telefon stacjonarny podpięty przez spliter?


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Nie mam w ogóle telefonu stacjonarnego. (Opcja samej neostrady), płacę "Utrzymanie linii"