Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Czyli splitera nie masz ?


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Tak nie mam. Modem/router prosto do gniazda kablem na wtyczkach RJ-11

Z tego co wiem to tak powinno być, jeszcze pół roku temu wszystko działalo znacznie lepiej...

 

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Pisz reklamacje w tej sprawie


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Napiszę taką piękną, dołącze screeny i daty zgłoszeń do techników. 

Normalnie paranoja jakaś, teraz jak mi obcięło na 4Mb/s to prędko nie wróci na więcej jeśli system uznał to za stabilne...

 

Ogólnie to warto byłoby nagłaścniać takie sprawy, bo na połączenia z ich śmiesznym numerem pewnie z już z 50 złotych wydałem, nerwow nawet nie liczę, prośby o wizytę technika po 16 też maja gdzieś, a 80 złotych co miesiąc biorą, teraz to mi 3G+ z T-Mobile na karcie sim lepiej działa niż ich super Internet po kablu. 

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

Jak będzie stabilnie to wróci samo mniej więcej o 1 mega na dobę. linia chyba niema więcej jak 1,5 km. trzeba sprawdzić całą linię, nie widać jak to wygląda, ale technik taką linię powinien odłączyć, pomierzyć, nawet niech klient niema interka przez dłuższy czas. Na takiej linii według tego co podane przy tej opcji to powinien być max synchronizacji download wynoszący 12446-8.

Anonim

Nie dotyczy

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

@kryst16 zainstaluj sobie aplikację Mój Orange i dzwoń z niej za darmo, chociaż jak "rwie" Ci Internet to......może być i problem z połączeniem przez tą aplikację. Napisz reklamację, trzymamy kciuki za pomyślne rozwiązanie sprawy, pozdrawiamy 🙂


Poziom 16, Komentator
  • 24
  • 2
  • 1

Jak wywalczyć poprawę jakości usługi? Neostrada....

pablo_ck będe dzwonił, zgłoszę jeszcze raz, tylko wezmę sobie dzień urlopu żeby porządnie pogadać z technikiem który przyjdzie a jeśli nie pomoże to napiszę pismo...

 

jaryn właśnie czytałem o parametrach łącza i rzeczywiście powinno działac stabilnie przy tych tłumieniach, coś jest nie tak.

Masz rację linia od centrali będzie mieć coś około półtorej kilometra. 

 

Dziękuje bardzo wszystkim za rady i zainteresowanie. 

Pozdrawiam.