Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Powinien tylko majstrować automat, trzeba byłoby tabelkę z parametrami pokazywać.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Co za firma niech to ........ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
DZIADOSTWO I TYLE
Dzisiaj zapoznałem się z faktuą i nie zgadniecie!
doliczyli mi 40 zł za - jak to sobie napisali - "Wezwanie serwisanta - przyczyna uszkodzenia po stronie klienta"

Nie chcę tutaj bluzgć ale to już szczyt bezczelności i oszustwo w blady dzień.

Po pierwsze nigdy nie wzywałem serwisanta a przynajmniej nie w ostatnim okresie - to pracownik na infolinii podjął decyzję o przekazaniu sprawy do serwisu celem usunięcia usterki.
Ja tylko pytałem czy jest awaria na sieci i czy to normalne by internet działał z szybkością 0,9 Mb/s.

To infolinia kierowała tych panów którzy nie raczyli nic powiedzieć i bez słowa wyszli z posesji.
To infolinia powiadomiła mnie że jakobym nie wpuścił serwisantów na posesją - kompletna bzdura -.
To Pan z infolinii telefonicznie umawiał mnie na wizytę serwisantów, którzy mieli dokonać sobie sprawdzeń.
Przyszli wyszli słowa nie powiedzieli a teraz próbują mnie obciązyć jakimiś kosztami za swoją nieudolność.

KTOŚ MOŻE MI POWIEDZIEĆ W JAKI SPOSÓB WEJDĘ NA FORMULARZ REKLAMACYJNY - tak krok po kroku bo mnie wywala do jakiejś nowej strony "Moje Orange" i za czorta nie potrafię znaleźć tego formularza.

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31282
  • 28559
  • 1328

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Niestety w nowej wersji serwisu na dziś nie ma zaimplementowanego formularza. Sugerowałbym kontakt np. na czacie http://orange.pl/kontakt
Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Ha ha ha
Znaczy odcięli się już całkowicie od klientów - teraz będą wystawiać już tylko rachunki i wezwania do zapłaty.
Byle dotrwać do końca umowy - jeszcze ze dwa miesiące

 


Poziom 30, Ekspert
  • 1160
  • 2326
  • 70

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Proponuje kontakt z BOK albo udanie się do salonu.
Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Za pośrednictwem czatu złożyłem reklamację a jako opis do reklamacji załączyłem powyższy temat.
Ciekawe co wydumają mędrcy.


Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 1
  • 0

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Ogromnie współczuję czegoś takiego.Orange, niestety, żeruje na słabych, czyli na ludziach, którzy potrzebują stabilnego internetu bez limitów, a nie mają innej alternatywy, bo orange, to monopolista na wsiach i w małych miejscowościach.Ja też się męczę bo za bardzo nie ma gdzie iść, ale aż tak, to mi prędkość (jeszcze) nie spada.Na początku, jak podpisałem aneks na "do 10 MB/s" to nie powiem, zdarzyło się, że prędkość spadła poniżej tego 1 MB/s, ale to były marginalne przypadki.Przez te wszystkie lata, to nawet się utrzymywało stabilne 6 MB/s, aż do tego roku, kiedy to coś zaczęło wariować i prędkość sobie skacze pomiędzy 3, a 5 MB/s.Więcej nie mam.Kiedy zaczęły się te jaja, to nawet potrafiło wzrosnąć do 7 MB/s, ale niestety, utrzymało się to przez pół dnia, potem wróciło na 6 i teraz już jest w okolicach pięciu.Umowa kończy się 13-go stycznia i sam nie wiem, co dalej robić.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.


keruj_jp napisał(-a):

Za pośrednictwem czatu złożyłem reklamację a jako opis do reklamacji załączyłem powyższy temat.
Ciekawe co wydumają mędrcy.


Co wydumają, reklamację odrzucą i tyle, pożyjemy zobaczymy jaki będzie finał. Jak ktoś ma zdrowie się użerać to powinien wszystko nagrywać.


Poziom 30, Ekspert
  • 1160
  • 2326
  • 70

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Ewentualnie sprawę można zgłosić do UKE.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Nagrywanie to jest może i dobre rozwiązanie ale i technicznie nie zbyt proste a wymagające odporności i zdrowia.
Zobaczymy - może odrzucą ale ciekawe w jaki sposób mi udowodnią że to ja wezwałem serwisantów??
Nigdy nie stwierdziłem że chcę aby CI PANOWIE w ogóle do mnie przychodzili - zresztą więcej na posesję nie wejdą. Tym razem to koniec nie ma mowy o wejściu na posesję, niech se naprawiają za płotem.
Zawsze po awanturze jest poprawa - ostatnio była przez prawie rok. Teraz pewnie też będzie jakiś czas spokój.
Co prawda, prędkość internetu skacze jak zwariowana nadal ale raczej poniżej 3 Mb/s nie spada teraz wynosi:

test 2017-11-30.png

 

A wieczorem jask wszyscy się wyłączą to będzie ok. 7Mb/s.
Ale ja się nie znam ja mam złe kable - szukam weterynarza który może je zaszczepić 🙂