- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
Piotrekk85 napisał(-a):
Obecnie nie ma adres e-mail do obsługi usług stacjonarnych. Zadzwoń na 510100100 (jeśli masz ofertę indywidualną) lub 510600600 (jeśli dla firm). Ew. zrób zgłoszenie przez Mój Orange.
Na dziś dla światłowodu nie ma ofert ze stałym IP.
A ten adres bok@orange.pl to do czego jest?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
@Anonim
adres który podajesz nie jest obecnie aktualny. Najlepszy sposób kontaktu zależy od sprawy, więc najlepiej wybrać go za pomocą listy dostępnej na tej stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
Był podany w starym regulaminie usług komórkowych (to stacjonarek nigdy nie służył).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
Skoro nie aktualny to dlaczego przychodzi potwierdzenie zgłoszenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
Póki co, pierwsze IP wytrzymało prawie 2 doby. Przed chwila mi sie zmieniło. Na szczescie tylko 2 ostatnie czlony.
Ale jak to ma tak wygladac to malo smieszny zart. Wychodzi na to ze kazda zmiana ip jest równoznaczna z rozłączaniem internetu na kilkanascie sekund. Nikt o tym nie informował przy instalacji, ani nigdzie nie ma o tym wzmianki, ze takie sytuacje beda sie zdarzać regularnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
Automat informuje o przyjęciu zgłoszenia klient nie otrzymuje informacji, że nie aktualne?
Jak klient otrzymuje odpowiedź na reklamacje to też na to nikt nie odpowiada ja rozumiem, że jak ktoś chce mieć łącze normalnie skonfigurowane to jest to tępione, a treść odpowiedzi na reklamacje to techniczny idiotyzm.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
@Anonim: a co masz napisane dokładnie w tej zwrotce? otrzymanie sprawy, nic więcej.
Zgłoszenie na pewno będzie zrealizowane, ale pewnie o wiele dłużej nim trafi do właściwego działu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak sie skontaktowac z helpdesk Orange ?
Piotrekk85 napisał(-a):
@Astral: zmianka jest w papierach.
@jaryn: a co masz napisane dokładnie w tej zwrotce? otrzymanie sprawy, nic więcej.
Zgłoszenie na pewno będzie zrealizowane, ale pewnie o wiele dłużej nim trafi do właściwego działu.
Jak to rozumieć niby nie działa ten adres, a działa. Ja to już w swojej sprawie nie piszę reklamacji znów jakimś nonsensem odpowiedzą no chyba żebym zaczął pamiętnik pisać o technicznych przygodach z Orange. Podejrzewam, że w mojej sprawie to jeszcze działu nie stworzyli do załatwiania takich przypadków i się pewnie z reklamacją zagubili to jest na wskroś nieszczęśliwa firma. Trzeba będzie za jakiś czas dołączyć do grona szczęśliwych nieposiadaczy neostrady i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś