- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam to mój pierwszy post na tym forum także proszę o wyrozumiałość. Parę miesięcy temu zadzwoniła do mnie pani z Orange i zaproponowała Neostradę 80mb/s. Stwierdziłem że to super gdyż do tej pory miałem niecałe 10mb/s u innego operatora. Po rozwiązaniu umowy ze starym operatorem musiałem czekać 2 tyg. aż przyjadą technicy i zechcą mnie podłączyć. Kiedy w końcu przyjechali stwierdzili że jestem podpięty do innej centrali niż powinienem być i niestety opcja 80mb/s nie będzie działać. Zostałem więc zmuszony wrócić do marnych 10mb/s niestety na gorszych warunkach niż wcześniej. I teraz pytanie: co trzeba zrobić żeby Orange przełączyło mnie do tej centrali do której powinienem być podpięty ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli tylko na którejś z bliższych Ci centralek będą wolne porty, to z pewnością Orange przychyli się do Twojej prośby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli tylko na którejś z bliższych Ci centralek będą wolne porty, to z pewnością Orange przychyli się do Twojej prośby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak poprosić o skrócenie/przeniesienie lini DSL
@Anonim dzięki za pomoc, będę próbował.