- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
@SuarMożesz napisac przez czata https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml?_ga=2.189720107.182636130.1502001578-1783356...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
Dzięki, opisałem sytuacje zobaczymy co powiedzą 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
Suar napisał(-a):Dzięki, opisałem sytuacje zobaczymy co powiedzą 😛
@SuarPodczas rozmowy na czacie powinieneś otrzymać od razu zgłoszenie na wymianę routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
3 raz technicy maja przyjechać, pewnie znów powiedzą, że na linii wszystko Ok i co ja w ogole od nich chce...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
Raz przyszli, powiedzieli że wszystko ok. Kazali zmieniać kanały częstotliwości. Chcieli sprawdzic pakiety czy coś, ale mam windows 10 i nie wiedzieli jak.
Za drugim razem dzwonili tylko telefonicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
Suar napisał(-a):Raz przyszli, powiedzieli że wszystko ok. Kazali zmieniać kanały częstotliwości. Chcieli sprawdzic pakiety czy coś, ale mam windows 10 i nie wiedzieli jak.
Za drugim razem dzwonili tylko telefonicznie.
@SuarTo jest tak samo jak Windows 7 A zawsze podłączają swoje laptopy a nie abonenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
Ponoc technicy przyjechali, dostałem telefon nie od nich, ale od robota zebym ocenil jakość usług.Oczywiście, jesli nawet faktycznie byli i cos zrobili to nic to nie dało. Co ja mam im napisać, zeby mi dali nowy router bo innego winnego, oprocz dziadowskiej lini, ktora notabene wg Orange dziala wysmiecie nie widze?
Zglaszac usterki codziennie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
@SuarAle przez Mój Orange nie dostaniesz zlecenia na wymiane routera tylko tam zgłaszasz problem z działaniem linii czy tak ciężko wykonać telefon do BOK chyba że chcesz żebym zrobił to za ciebie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet zaczyna "mulić"
Tylko raz do nich pisałem, bo stwierdziłem, że marnowac pieniedzy na nich nie bede jak i tak powiedza mi to samo co wczesniej dwukrtonie.