Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet stacjonarny


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Internet stacjonarny

Witam wszystkich. Od kilku dobrych lat jestem użytkownikiem orange i nigdy nie narzekałem na jakosc posiadanego internetu. Rozchodzi sie o to że maksymalna oferta dla mojego miejsca zamieszkania to neostrada 10mb/s gdzie sąsiad kilka numerów dalej może miec juz do 80 mb/s. Dlaczego tak jest i czy jest wgl opcja zmiany tego?

4 ODPOW. 4
Konto usunięte

Nie dotyczy

Internet stacjonarny

@xDark  my raczej Ci tutaj nie damy odpowiedzi na Twoje pytanie bo nie mamy wglądu w system i parametry sieci w Twojej okolicy. Skieruj pisemne pismo do Orange lub zadzwoń do działu technicznego na nr 510 100 100 i zadaj im to pytanie. Pozdrawiam. 


Pracuję w Orange
  • 343
  • 407
  • 25

Internet stacjonarny


xDark napisał(-a):

Witam wszystkich. Od kilku dobrych lat jestem użytkownikiem orange i nigdy nie narzekałem na jakosc posiadanego internetu. Rozchodzi sie o to że maksymalna oferta dla mojego miejsca zamieszkania to neostrada 10mb/s gdzie sąsiad kilka numerów dalej może miec juz do 80 mb/s. Dlaczego tak jest i czy jest wgl opcja zmiany tego?


Taka oferta maksymalna może wynikać ze zwykłego błędu w systemie który zbiera informacje o warunkach technicznych. Może być też tak że sąsiad ma kabel z innej centrali i ma inne warunki techniczne. Niestety tak jak wspomiał kolega wcześniej my tu niewiele wymyślimy. Na Twoim miejscu składałbym zamówienie na wyższą opcje. Technicy przyjadą, sprawdzą i może uda się zwiekszyć predkość 🙂


Pracuję w Orange
  • 343
  • 407
  • 25

Internet stacjonarny



Skieruj pisemne pismo do Orange

Pisemne pismo, oj @Konto usunięte czas sie wyspać 😉


Pracuję w Orange
  • 57
  • 34
  • 6

Internet stacjonarny

Jeżeli jesteście z sąsiadem podłączeni do jednej centrali może być tak, że brak jest portów w karcie VDSL na tej centrali. W takim wypadku zostaje czekać, aż któryś z użytkowników zrezygnuje z usługi. A najlepiej zadzwon na infolinię, napisz, lub zgłoś problem przez Mój Orange.