- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny
Witam wszystkich. Od kilku dobrych lat jestem użytkownikiem orange i nigdy nie narzekałem na jakosc posiadanego internetu. Rozchodzi sie o to że maksymalna oferta dla mojego miejsca zamieszkania to neostrada 10mb/s gdzie sąsiad kilka numerów dalej może miec juz do 80 mb/s. Dlaczego tak jest i czy jest wgl opcja zmiany tego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny
@xDark my raczej Ci tutaj nie damy odpowiedzi na Twoje pytanie bo nie mamy wglądu w system i parametry sieci w Twojej okolicy. Skieruj pisemne pismo do Orange lub zadzwoń do działu technicznego na nr 510 100 100 i zadaj im to pytanie. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny
xDark napisał(-a):Witam wszystkich. Od kilku dobrych lat jestem użytkownikiem orange i nigdy nie narzekałem na jakosc posiadanego internetu. Rozchodzi sie o to że maksymalna oferta dla mojego miejsca zamieszkania to neostrada 10mb/s gdzie sąsiad kilka numerów dalej może miec juz do 80 mb/s. Dlaczego tak jest i czy jest wgl opcja zmiany tego?
Taka oferta maksymalna może wynikać ze zwykłego błędu w systemie który zbiera informacje o warunkach technicznych. Może być też tak że sąsiad ma kabel z innej centrali i ma inne warunki techniczne. Niestety tak jak wspomiał kolega wcześniej my tu niewiele wymyślimy. Na Twoim miejscu składałbym zamówienie na wyższą opcje. Technicy przyjadą, sprawdzą i może uda się zwiekszyć predkość 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny
Skieruj pisemne pismo do Orange
Pisemne pismo, oj @Anonim czas sie wyspać 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny
Jeżeli jesteście z sąsiadem podłączeni do jednej centrali może być tak, że brak jest portów w karcie VDSL na tej centrali. W takim wypadku zostaje czekać, aż któryś z użytkowników zrezygnuje z usługi. A najlepiej zadzwon na infolinię, napisz, lub zgłoś problem przez Mój Orange.