10-10-2018
19:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-10-2018
19:16
Internet stacjonarny przerywa
Witam. Mam problem z internetem w godzinach po 16, szczególnie po 19. W tym czasie nie mogę się połączyć z żadną grą online na konsoli, oglądając streamy na youtube przerywa na sekundę, dwie. U poprzedniego operatora nie było żadnych problemów. Łączę się przez ipv6, gdy usunąłęm to w ogóle nie było internetu musiałem resetować funbox'a. Proszę o pomoc
- status linii DSL
- 2.1stan połączenia DSLwłączone
- 2.2tryb synchronizacji DSLVDSL
- 2.3ostatnia synchronizacja DSL3 października 2018, 18:33
- 2.4czas połączenia DSL07 d 00 g 40 m 25 s
- prędkość i margines szumu
- 2.5prędkość synchronizacji DSL w górę8568 Kb/s
- 2.6prędkość synchronizacji DSL w dół51423 Kb/s
- 2.7margines szumu w dół14.3 dB
- jakość linii (błędy)
- 2.8liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)260
- 2.9Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)0
2 ODPOW. 2
10-10-2018
21:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-10-2018
21:32
Internet stacjonarny przerywa
@Adasijo mam propozycję. Usuń końcówkę xxxxx@neostrada.pl/ipv6 następnie zapisz i wyłącz Funboxa z zasilania. Włącz go po chwili, poczekaj aż złapie synchronizację.
Gdy usuniesz /IPv6 ponowne łączenie może trwać około 1-2 minuty.
30-10-2018
19:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2018
19:30
Internet stacjonarny przerywa
Zrobiłem jak mówiłeś i dalej to samo, tnie streamy a gry online wyrzuca, głównie wieczorami 😕