Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

ROZWIĄZANE

Poziom 25, Specjalista
  • 778
  • 2693
  • 27

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

U mnie gmina dała info że można do nich zgłaszać na maila lokalizację które zostały pominięte (mowa szczególnie o nowych budynkach). Na ile to będzie skuteczne ciężko powiedzieć ale to dobrze że lokalne władze się tym interesują. 


Poziom 13, Recenzent
  • 17
  • 57
  • 0

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

Sytuacja wygląda następująco.
Zamówiłem usługę. Montaż został zamówiony według dostępnych na stronie zamówienia godzin - monter dzwoni i mówi, że on przyjedzie wcześniej bo pracują tylko do 16 gdzie w zamówieniu godziny montażu do 20:00. Po obejrzeniu terenu zaproponowano mi przyłącze pod warunkiem zgody właściciela działki przez którą przebiegałby kabel lub postawienie nowego słupa. Poprosiłem o drugą opcję, monter miał wysłać zgłoszenie w tej sprawie i odpowiedź miałem otrzymać do około tygodnia. Nie otrzymałem żadnej informacji oprócz SMS'a o anulowaniu zamówienia, którego dostałem 2h po tym jak kontaktował się ze mną monter - pomyślałem okej może ze względu na wydłużony czas anulowano zamówienie i jak otrzymam informację, że postawią słup to zrobię drugie zamówienie. Mija tydzień, żadnego info a więc dzwonię na infolinię, Pani mówi, że oni nie mają możliwości sprawdzić tego - czy w ogóle zostało wysłane takie zgłoszenie, kiedy, przez kogo i czy zostało zamknięte/rozwiązane w związku z tym utworzyła nowe zgłoszenie do działu inwestycji i oznajmiła, że czas oczekiwania na odpowiedź to do 6 miesięcy. Nie nastawiam się na to, że dla usługi za 60 zł postawią mi słup ale czekam na odpowiedź.


Poziom 20, Pasjonat
  • 303
  • 810
  • 2

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

Kup sobie stary drewniany słup. Można takiego sobie postawić. A potem ponów zamówienie jak przyjdzie to już będzie miał warunki do pociągnięcia ci światłowodu.

Poziom 36, Guru *
  • 5147
  • 17732
  • 211

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

@Emill1  racja, za stówkę do kilku stówek można taki wyrwać na OLX.


Poziom 24, Specjalista
  • 1706
  • 4689
  • 21

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

 


@Deftowskinapisał(-a)

zaproponowano mi przyłącze pod warunkiem zgody właściciela działki przez którą przebiegałby kabel lub postawienie nowego słupa. Poprosiłem o drugą opcję,


I to był błąd. Z sąsiadem trzeba żyć w zgodzie to i wiele spraw można załatwić. Słup za nim postawią to się prędzej dwie niedziele do kupy zejdą 😁


Poziom 34, Ekspert
  • 1723
  • 3428
  • 156

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

Odpowiedzią był sms a anulowaniu zamówienia. Innej nie będzie, drugiej opcji nie ma.

Poziom 13, Recenzent
  • 17
  • 57
  • 0

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

Wątpię, że w ciągu 2h od podjęcia przeze mnie decyzji, dokonano wyceny kiedy technik mówił, że informacja będzie do około 7 dni, zresztą już to napisałem i wyjaśniłem swoje odczucia więc po co się powtarzam? 

W każdym razie nie pozostaję bez internetu, zakupiłem router LTE i wkładam fioletową kartę SIM konkurencji bo LTE z Orange działa jakby chciało a nie mogło a 3G to już w ogóle, zasięg jest chyba tylko do rozmów bo internetu nie uświadczy. Nie jestem związany z umową, osiągi myślę, że mam porównywalne lub nawet lepsze niż przy stacjonarnym z Orange.

Wszystkim dziękuję za udział w wątku 🙂 (i za ten pomysł z własnym słupem). 



Poziom 24, Specjalista
  • 1706
  • 4689
  • 21

Internet stacjonarny - linia telefoniczna

@Deftowski Za 7 dni jakby ta informacja trafiła do eksploatacji w Orange to już byłby duży sukces. W praktyce może minąć i pół roku za nim ktoś tam ze słupem przyjedzie i to oczywiście też należy rozpatrywać jako duży fart klienta.