- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
U mnie gmina dała info że można do nich zgłaszać na maila lokalizację które zostały pominięte (mowa szczególnie o nowych budynkach). Na ile to będzie skuteczne ciężko powiedzieć ale to dobrze że lokalne władze się tym interesują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
Sytuacja wygląda następująco.
Zamówiłem usługę. Montaż został zamówiony według dostępnych na stronie zamówienia godzin - monter dzwoni i mówi, że on przyjedzie wcześniej bo pracują tylko do 16 gdzie w zamówieniu godziny montażu do 20:00. Po obejrzeniu terenu zaproponowano mi przyłącze pod warunkiem zgody właściciela działki przez którą przebiegałby kabel lub postawienie nowego słupa. Poprosiłem o drugą opcję, monter miał wysłać zgłoszenie w tej sprawie i odpowiedź miałem otrzymać do około tygodnia. Nie otrzymałem żadnej informacji oprócz SMS'a o anulowaniu zamówienia, którego dostałem 2h po tym jak kontaktował się ze mną monter - pomyślałem okej może ze względu na wydłużony czas anulowano zamówienie i jak otrzymam informację, że postawią słup to zrobię drugie zamówienie. Mija tydzień, żadnego info a więc dzwonię na infolinię, Pani mówi, że oni nie mają możliwości sprawdzić tego - czy w ogóle zostało wysłane takie zgłoszenie, kiedy, przez kogo i czy zostało zamknięte/rozwiązane w związku z tym utworzyła nowe zgłoszenie do działu inwestycji i oznajmiła, że czas oczekiwania na odpowiedź to do 6 miesięcy. Nie nastawiam się na to, że dla usługi za 60 zł postawią mi słup ale czekam na odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
@Emill1 racja, za stówkę do kilku stówek można taki wyrwać na OLX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
@Deftowskinapisał(-a)zaproponowano mi przyłącze pod warunkiem zgody właściciela działki przez którą przebiegałby kabel lub postawienie nowego słupa. Poprosiłem o drugą opcję,
I to był błąd. Z sąsiadem trzeba żyć w zgodzie to i wiele spraw można załatwić. Słup za nim postawią to się prędzej dwie niedziele do kupy zejdą 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
Wątpię, że w ciągu 2h od podjęcia przeze mnie decyzji, dokonano wyceny kiedy technik mówił, że informacja będzie do około 7 dni, zresztą już to napisałem i wyjaśniłem swoje odczucia więc po co się powtarzam?
W każdym razie nie pozostaję bez internetu, zakupiłem router LTE i wkładam fioletową kartę SIM konkurencji bo LTE z Orange działa jakby chciało a nie mogło a 3G to już w ogóle, zasięg jest chyba tylko do rozmów bo internetu nie uświadczy. Nie jestem związany z umową, osiągi myślę, że mam porównywalne lub nawet lepsze niż przy stacjonarnym z Orange.
Wszystkim dziękuję za udział w wątku 🙂 (i za ten pomysł z własnym słupem).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet stacjonarny - linia telefoniczna
@Deftowski Za 7 dni jakby ta informacja trafiła do eksploatacji w Orange to już byłby duży sukces. W praktyce może minąć i pół roku za nim ktoś tam ze słupem przyjedzie i to oczywiście też należy rozpatrywać jako duży fart klienta.
- « Poprzedni
- Następny »