- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Witam.
Z tym problemem męczę się już długi czas. Posiadam 2 routery ale aktualnie korzystam z Asus DSL N10 C1. Internet dosyć często gubi synchronizację. Nie wiem czy mam coś źle skonfigurowane czy to wina linii. Wzywałem już raz technika ale stwierdził że sama linia jest w porządku i nie ma z nią problemów. Sam internet potrafi wytrzymać kilak godzin bez rozłączenia, a jak już złapie to potrafi gubić połączenie dosłownie co parenaście minut. Co poradzicie?
Załączam parametry:
Wersja sterownika DSL: FwVer:3.20.56.20_A_TC3087 HwVer:T14.F7_11.2 |
Status połączenia DSL: up |
DSL Data startu: 0 dni 0 godziny 47 minuty 26 sekundy |
Modulacja DSL: ITU G.992.1(G.DMT) |
Tryb załącznika: ANNEX A |
SNR Down: 20.0 dB |
SNR Up: 7.0 dB |
Line Attenuation Down: 41.0 dB |
Line Attenuation Up: 22.0 dB |
Path Mode: Interleaved |
Data Rate Down: 2336 kbps |
Data Rate Up: 864 kbps |
MAX Rate Down: 2336 kbps |
MAX Rate Up: 1096 kbps |
POWER Down: 18.5 dbm |
POWER Up: 12.0 dbm |
CRC Down: 109 |
CRC Up: 8 |
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
@Majdus łączyś się z routerem po kablu czy po wifi??? Czy na 2 routerze masz ten sam problem??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Oczywiścię że po kablu. Z drugiego dawno nie korzystałem ale na nim też był ten problem. Dodam że router mam na wdioku i widzę kiedy gubi synchronizację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Dla mnie wszystko masz ok w ustawieniach, ale może się mylę. Zadzwoń do BOK i niech ktoś sprawdzi Ci ustawienia - a najlepiej jak zrobi Ci reset ustawień przez system. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Dzięki za radę. Spróbuję tym razem aplikacją Mój Orange zgłosić awarię. O dziwo aplikacja po 60 sekundowym skanowaniu wskazało, że faktyczny problem jest. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
To gubienie synchornizacji to jest zerwanie i od nowa modem zestawia synchro w ~30sekund? Czy raczej jak zerwie to trwa to potem kilka minut zanim w ogóle synchronizację up/down złapie?
Może kwestia, że sąsiad jakąś spawarkę, wielki silnik odpala i sieje gdzieś po liniach i wtedy jest po synchro?
Linia napowietrzna czy ziemna? Może co kilka godzin gdzieś nie łączy elektrycznie coś na linii?
Tu by się przydał jakiś "nasłuch" tej linii co się dzieje na chwilę przed utratą synchro, bo tak jak technik przyjedzie i danym momencie nic nie "widać" niepokojącego na linii, no to chłop nic tam mądrego nie wymyśli skoro problemu w momecnie przybycia nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Jak zgubi to 2 minuty minie nim załapie na nowo, może nawet więcej. Sąsiad internetu nie ma, ani żadnych z takich sprzętów.
Linia jest ziemna. Do centrali (tej skrzyneczki) mam 400 metrów. O dziwo wieczorem jest spokój choć nie ma na to reguły. Faktem jest że za dnia częściej się rozłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
A jak się zachowuje CRC Down: czy potrafią rośnąć wartości nagle czy po woli tz. czy wartość zmienia się o pojedyńcze cyfry czy w krótkim czasie następuje duży skok wartości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Ja mam identyczny problem. Technicy, którzy pojawili się u mnie sprawdzili całą instalację i było dobrze. Kilka razy rozłączyli mi internet przez centralę i przez kilka dni był spokój. Mówili mi także, że mam za wysoką prędkość internetu. 2km od centrali, Prędkość synchronizacji DSL w górę 704 Kb/s, Prędkość synchronizacji DSL w dół 18760 Kb/s, Margines szumu w dół 8.0 dB. Prędkość 20Mb. Prędkość osiągalna ~15Mb.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet ciągle się rozłącza
Krisstoof napisał(-a):Ja mam identyczny problem. Technicy, którzy pojawili się u mnie sprawdzili całą instalację i było dobrze. Kilka razy rozłączyli mi internet przez centralę i przez kilka dni był spokój. Mówili mi także, że mam za wysoką prędkość internetu. 2km od centrali, Prędkość synchronizacji DSL w górę 704 Kb/s, Prędkość synchronizacji DSL w dół 18760 Kb/s, Margines szumu w dół 8.0 dB. Prędkość 20Mb. Prędkość osiągalna ~15Mb.
A jakie tłumienie pokazuje router to jest ważne?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »