Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak poprawy połączenia.

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak poprawy połączenia.

Zrezygnowaliśmy z usług telewizji cyfrowej poprzedniej firmy i chcieliśmy się przenieść do Orange. Oczywiście potrzebne było szybsze połączenie, aby wszystko działało. Wybraliśmy umowę do 80 Mb/s. Prędkość połączenia była zbyt mała, poinformowano nas, że problem tkwi w połączeniu kabli i w ciągu 2 tygodni problem zostanie rozwiązany. Minęły ponad 2 miesiące.

 

Dzisiaj mieliśmy instalatora, który wykonał pomiary i stwierdził, że prędkość łącza wynosi 33 Mb/s (prędkość rzeczywista 21 Mb/s). Zrezygnowaliśmy, ponieważ obecnie rzeczywista prędkość internetu wynosi 17 Mb/s.  Nasi znajomi sąsiedzi, mieszkający w bloku, który znajduje się niecałe 150 metrów dalej mają natomiast prędkość łącza wynoszącą 70+ Mb/s.

 

Dlaczego do tej pory nie poprawiono dostatecznie połączenia?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Brak poprawy połączenia.

Nikt się nie wypowiedział to ja podpowiem.

 

@Stały_klient

Pewnie próbujesz wypełnić formularz zgłoszenie dla internetu DSL, a korzystasz z neostrady. Zgłoszenie dla neostrady możesz zrobić po wybraniu tej usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39037
  • 1391

Brak poprawy połączenia.

150 metrów to dużo jeśli chodzi o internet stacjonarny.

Poruszasz bardzo indywidualne kwestie. Jeśli chcesz poprawy internetu, zgłoś uszkodzenie np. przez Mój Orange.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak poprawy połączenia.

No cóż, blok, który znajduje się około 500 metrów dalej, ma połączenie 30 Mb/s. Nie sądzę, że długość tutaj gra tak duże znaczenie, bo wszyscy są podłączeni na tej samej linii.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39037
  • 1391

Brak poprawy połączenia.

Każdy metr ma znaczenie.
Ale jak wiesz lepiej....
To nie zależy tylko synchronizacja, ale i tłumienie, a przede wszystkim fizyczny stan kabli.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak poprawy połączenia.

Nie interesuje mnie kto ma rację, tylko to, żeby rozwiązać problem. Korzystam z formularza do zgłaszania awarii internetu, ale wyświetla mi komunikat:

 


Wpisany numer nie został odnaleziony w systemie. Prosimy wpisać prawidłowy numer usługi lub linii telefonicznej.

Wprowadzałem numer telefonu oraz numer ID Neostrady. W każym przypadku ten sam efekt. Czy robię coś źle?


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Brak poprawy połączenia.

Nikt się nie wypowiedział to ja podpowiem.

 

@Stały_klient

Pewnie próbujesz wypełnić formularz zgłoszenie dla internetu DSL, a korzystasz z neostrady. Zgłoszenie dla neostrady możesz zrobić po wybraniu tej usługi.