- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrezygnowaliśmy z usług telewizji cyfrowej poprzedniej firmy i chcieliśmy się przenieść do Orange. Oczywiście potrzebne było szybsze połączenie, aby wszystko działało. Wybraliśmy umowę do 80 Mb/s. Prędkość połączenia była zbyt mała, poinformowano nas, że problem tkwi w połączeniu kabli i w ciągu 2 tygodni problem zostanie rozwiązany. Minęły ponad 2 miesiące.
Dzisiaj mieliśmy instalatora, który wykonał pomiary i stwierdził, że prędkość łącza wynosi 33 Mb/s (prędkość rzeczywista 21 Mb/s). Zrezygnowaliśmy, ponieważ obecnie rzeczywista prędkość internetu wynosi 17 Mb/s. Nasi znajomi sąsiedzi, mieszkający w bloku, który znajduje się niecałe 150 metrów dalej mają natomiast prędkość łącza wynoszącą 70+ Mb/s.
Dlaczego do tej pory nie poprawiono dostatecznie połączenia?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nikt się nie wypowiedział to ja podpowiem.
Pewnie próbujesz wypełnić formularz zgłoszenie dla internetu DSL, a korzystasz z neostrady. Zgłoszenie dla neostrady możesz zrobić po wybraniu tej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak poprawy połączenia.
Poruszasz bardzo indywidualne kwestie. Jeśli chcesz poprawy internetu, zgłoś uszkodzenie np. przez Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak poprawy połączenia.
No cóż, blok, który znajduje się około 500 metrów dalej, ma połączenie 30 Mb/s. Nie sądzę, że długość tutaj gra tak duże znaczenie, bo wszyscy są podłączeni na tej samej linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak poprawy połączenia.
Ale jak wiesz lepiej....
To nie zależy tylko synchronizacja, ale i tłumienie, a przede wszystkim fizyczny stan kabli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak poprawy połączenia.
Nie interesuje mnie kto ma rację, tylko to, żeby rozwiązać problem. Korzystam z formularza do zgłaszania awarii internetu, ale wyświetla mi komunikat:
Wpisany numer nie został odnaleziony w systemie. Prosimy wpisać prawidłowy numer usługi lub linii telefonicznej.
Wprowadzałem numer telefonu oraz numer ID Neostrady. W każym przypadku ten sam efekt. Czy robię coś źle?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nikt się nie wypowiedział to ja podpowiem.
Pewnie próbujesz wypełnić formularz zgłoszenie dla internetu DSL, a korzystasz z neostrady. Zgłoszenie dla neostrady możesz zrobić po wybraniu tej usługi.