Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@mardermam taką teorię: na spliterze wszystkie porty są aktywne( sprawdzone przez montera). To czy mam linie aktywną widzę na ONT. Czy mam internet zależy od loginu i hasła. I teraz :monter otwiera splitter, ma nowego klienta z nadanym loginem i hasłem. Wypina kogokolwiek, wpina nowego i ten ktoś ma internet. Ja już nie. Dlaczego nie sprawdził zanim wypiął mnie -to zostanie słodka tajemnicą. A teraz dowody na poparcie: monter który mnie podłączył natychmiast wiedział pod które wejście na spliterze mnie podłączyć. Nie dzwonił na centralę, nie ustalał z centralą które wejście jest mi przypisane. Dalej: reakcja ludzi w Orange następnego dnia świadczy o tym, że gość którego wpięto za mnie miał internet przez jakiś czas, a kiedy go pozbawiono natychmiast zareagował. Suma sumarum sprawa jest, mam nadzieje,  zakończona. Pozostaje tylko mały zawód.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2516
  • 9023
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@Kierus57napisał(-a)

A teraz dowody na poparcie: monter który mnie podłączył natychmiast wiedział pod które wejście na spliterze mnie podłączyć. Nie dzwonił na centralę, nie ustalał z centralą które wejście jest mi przypisane. Dalej: reakcja ludzi w Orange następnego dnia świadczy o tym, że gość którego wpięto za mnie miał internet przez jakiś czas, a kiedy go pozbawiono natychmiast zareagował. Suma sumarum sprawa jest, mam nadzieje,  zakończona. Pozostaje tylko mały zawód.


Wyjścia na splitterze nie są istotne dlatego nie musiał nigdzie dzwonić. Wystarczy podpiąć się pod następne wolne. Sytuacja jest o tyle dziwna że jeśli widział że cały splitter jest zajęty to jakim cudem Cię odłączył? Żeby to zrobić to musiał fizycznie przeciąć twoje włókno a w to miejsce spawać kabel od innego klienta lub wypiąć wtyczkę (to zależy jak zakończony jest splitter w skrzynce OSD/OPP). To jest jakieś kuriozum. Moim zdaniem sytuacja wyglądała tak że jakiś klient na tym splitterze zrezygnował z usługi chodź linia była już zestawiona. Monter przyjechał podłączyć nowego klienta w miejsce tego co zrezygnował. Zobaczył że cały splitter jest zajęty więc szukał kabla tego nieaktywnego klienta. Niestety pomylił się i wypiął Twój kabel zamiast tego nie działającego.  


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12994
  • 53346
  • 620

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marder  słusznie prawisz.. O tym właśnie i ja pisałem. Inwentaryzacja istnieje, ale i pomyłki ludzkie się zdarzają.. 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2516
  • 9023
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@agat13napisał(-a)

Inwentaryzacja istnieje, ale i pomyłki ludzkie się zdarzają.. 


Dokładnie. Nie zawsze też jest wszystko opisane na sieci. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57, a może to Twoje przyłącze zostało zestawione jakoś "na skróty", z pominięciem procedur i teraz to wychodzi? Pisałeś dużo swego czasu w wątku tasiemcu o swoich bojach o światłowód ...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@pirenejw moim rejonie wszyscy dostali światło " na skróty". Z całego wątku tylko taki wniosek wysnułeś?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Witam ponownie. Dzisiaj ponownie panowie reprezentujący Orange zmienili na splitterze połączenia i odłączyli mnie od sieci. Ale żeby było śmiesznie,j przejeżdżając obok nich zagadnąłem  i prosiłem aby byli ostrożni i przypadkiem nie wyłączyli mnie ze splittera. Po godzinie, kiedy wróciłem do domu już ich nie było i internetu też. Zadzwoniłem do zaprzyjaźnionego technika z Orange, mającego pod swoją opieką ten rejon , który o żadnych pracach w tym rejonie nie wiedział i przypuszczał,  że najemni instalatorzy grzebali w splitterze. Bez sprzętu do sprawdzenia podłączeń na splitterze, bez informacji, kogo odłączyć, w które gniazda można podłączyć nowych/nie wiadomo jakich. Takich pracowników zatrudnia Orange SA. Napiszę skargę na tych ludzi. Tylko co to zmieni w podejściu Orange do obsługi klientów. Pewnie nic.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18428
  • 52692
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 czy po Twojej interwencji u opiekuna/technika regionu przywrócony został internet u Ciebie? 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@ketrasaArturbardzo optymistycznie do tego podchodzisz. Nikt sie nie pojawił. Tak się zastanawiam, mam brabinkę , 50 m od domu, założę robocze stroje i hop na słup. Wypnę kogoś, zobaczę , który kabel jest odpięty -to pewnie bedzie mój i w ten sposób rozwiąże problem mojej reklamacji. Nikt sie nie będzie pytał , a ja zawiadomię Orange , że już po problemie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18428
  • 52692
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 wiesz, Orange dopieklo mi w innej swojej działce usług, więc już po 6-ciu tygodniach braku usunięcia problemu, przestała mnie denerwować zaistniała sytuacja.

Na Twoim miejscu składanym reklamację z informacją o odszkodowanie. Przysługuje Tobie 1/30 wysokości abonamentu za brak dostępu do usługi + GB internetu mobilnego. Tyle wiem, że powinien otrzymać każdy, kto korzysta z usłui nlinternetowej Orange, a Orange nie wywiązuje się że swoich zobowiązań zawartych w umowie.