Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 23, Pasjonat
  • 1558
  • 4000
  • 19

I jak nie lubić Orange Światłowód?

😵 Dziwna sprawa ale może nie mieć związku z poprzednim uszkodzeniem (czytaj: uszkodzenie nie jest na tym słupie tylko zupełnie w innym miejscu).


Poziom 20, Pasjonat
  • 595
  • 499
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marderto się w poniedziałek okaże. Dziwne w tym wszystkim jest to, że kłopoty zawsze zaczynają się w piątek, przed weekendem.


Poziom 29, Specjalista
  • 2488
  • 7083
  • 67

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@Kierus57napisał(-a)

@marderto się w poniedziałek okaże. Dziwne w tym wszystkim jest to, że kłopoty zawsze zaczynają się w piątek, przed weekendem.


Prawo Murphy'ego? Czy raczej "Efekt potwierdzenia"? Epistemologicznie intrygujące...


Poziom 20, Pasjonat
  • 595
  • 499
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Farsy ciąg dalszy. Na wyznaczony przez technika termin 8.00-10.00  dzisiaj Pan się nie zjawił. Przypuszczam, że :

a. nawalił mu samochód,

b. szuka drabiny, aby wejść na słup,

c. zapomniał.

I to jest Orange firma No. 1.

Edyt:

Po rozmowie z konsultantem otrzymałem sms z informacją:

"Potwierdzamy zmianę terminu wizyty na 2022-05-23  12.00-14.00."

Kto zmieniał, kto proponował, kto się zgodził?


Poziom 23, Pasjonat
  • 870
  • 2159
  • 15

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Nie sięgałem wstecz tematu. Czy napisałeś już skargę do Skierniewic?


Poziom 20, Pasjonat
  • 595
  • 499
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Nie lubię się skarżyć, tylko czy to coś pomoże? Nie sądzę, aby to coś zmieniło w tej firmie. Olewka klientów na całej linii. A we Francji akcjonariusze coś mogą. W Polsce klienci mogą -są olewani. Taka rzeczywistość z Orange No. 1.


Poziom 23, Pasjonat
  • 870
  • 2159
  • 15

I jak nie lubić Orange Światłowód?

I tak się skarżysz, tutaj na forum. Ubierz to formę, przelej na papier, dodaj że sobie nie życzysz, wyślij. Tylko o tym, że Cię cyklicznie odłączają, bez dygresji w stronę rzetelności techników. Nie chodzi o zmianę w firmie, tylko na odcinku Twojego przyłącza.


Poziom 20, Pasjonat
  • 595
  • 499
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@pirenejstaram się opisywać moje przygody z firmą Orange. Nie skarżę się, bo już nie raz przypominano na tym forum, że nie służy ono do składania skarg i raczej nie służy do kontaktów z Orange. Ale to nie do końca prawda. Takie zachowania pracowników działających w imieniu firmy nie buduje dobrego wizerunku firmy. Zobacz, jak wyglądają pracownicy- technicy naprawiający sieć, gdzie mają identyfikatory , że pracują na rzecz  firmy No. 1, gdzie samochodu techniczne z logo firmy. Nikt nie nie identyfikuje się z firmą-pewnie nie chcą. Przychodzą do mnie do domu ludzie, którzy nie mogą się przedstawić, nie mają identyfikatorów Orange. Wszystkich wpuszczasz do domu? Przy okazji i o oto chodzi.


Poziom 23, Pasjonat
  • 1558
  • 4000
  • 19

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 Z identyfikatorami to prawda. Orange zatrudnia firmy podwykonawcze za duże pieniądze ale już kilku groszy na prosty identyfikator dać nie chce. Nie każdy musi wiedzieć że np na terenie Katowic działa jakiś TP Teltech a gdzieś indziej np Nexotech. 


Poziom 20, Pasjonat
  • 595
  • 499
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marderw Warszawie coraz mniej można spotkać samochody Teltechu.