Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57  absolutnie nie neguje wszytkich aspektów postu poza jednym, który nie miał prawa  zaistnieć. Zajmowaniem czyichś zasobów. To na tyle nieprawdopodobne, że mnie aż zdziwiło. Ok, monter odłączył tego nielegala z Twojego miejsca w OPP i co z nim dalej?? 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Dobre pytanie.Tylko czy on jest nielegal lub gorzej- legal?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57  widzisz teraz inny aspekt sprawy... Cykliczne wyłączanie coraz to nowego innego abonenta?? 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Widzę inne wyjście-praktyczniejsze. Dołożenie tacki do splittera.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57  słusznie, ale to już rozwiązanie i dobrze by to byli odznaczyć operatorowi 🤣


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 Taka sytuacja nie powinna zaistnieć. Monter musiałby być kompletnym nieukiem albo pod wpływem. Być może nikt Cię nie wypiął tylko spaw strzelił i pigtail sobie wisiał. Podłączenie pod splitter innego modemu nic nie da bo usługa i tak nie zadziała. Potrzebna jest aranżacja na centrali a trudno sobie wyobrazić że zarówno monter jak i operator na centrali byli niedysponowani gdy to robili. Mufy i skrzynki powinny być zamknięte. Jeśli nie to monter powinien je zamknąć lub zgłosić po powrocie do bazy.   


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 621
  • 618
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marderto jeszcze nie koniec. Następnego dnia zjawili się panowie ze wschodnim akcentem w mowie i rozpoczęli dalej grzebanie w splitterze. Na moje pytanie , co znowu robią , grzecznie i uprzejmie wyjaśnili, że po wczorajszej awanturze nakazano im poszukać przy udziale kogoś z lokalnej centrali wolnej linii, bo mają zaznaczone ,że jest jeszcze jedna linia wolna-zwolniona. Nie znam wyniku ich poszukiwań. Ja mam internet, więc mniej mnie to interesuje. W dalszym ciągu mam oko na splitter. Licho nie śpi.  A co do Twojej sugestii, że spaw strzelił i pigtail wisi- to pudło. Ktoś w moje miejsce był podłączony. Nawet wiem spod jakiego numeru domu. Ale na razie działa, więc póki co po sprawie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58503
  • 709

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57  czyli jest prawdopodobnie tak jak myślałem. Ktoś p odłączając nowego klienta się pomylił i włączył go nie w to wyposażenie. Kolejni popełniali dalej błąd i włączali wedle możliwości ( bo kolejność na OPP nie ma znaczenia). Powstał zamęt inwentaryzacyjny. Jeden z klientów zrezygnował i teraz próbują znaleźć to wolne wyposażenie, które w rzeczywistości obsługuje aktywnego klienta. Czyli nie to, że 11 usług na 10 portach, ale ciuciubabka, który jest wolny😂

Anonim

Nie dotyczy

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 ale historia. 😅Dobrze, że wszystko ma pozytywny finał. Dodam, za czas kiedy nie miałeś netu jak najbardziej należy się Tobie rekompensata zgodnie z regułaminem nawet bez specjalnych reklamacji wystarczy kontakt z BOK to są w stanie zrobić od ręki (chodź oczywiście kokosy to się są, ale warto o swoje walczyć). 

 

Cała ta sytuacja przypomniała mi akcje którą opowiedziała mi była kierowniczka. Spore call center i nagle losowe osoby na sali zaczęły zgłaszać brak netu. Zrobiło się małe zamieszanie. Próbowała ustalić co się w stało. Idąc korytarzem zobaczyła uchylone drzwi do serwerowni. Okazało się, że siedział tam pan informatyk który miał coś do zrobienia. I w ramach tych prac to właśnie on odpinał kabelki i spowodował całe to zamieszanie 🤣. Wynikła mała awantura co on do jasnej anielki wyprawia


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Anonim Nie da się pewnych rzeczy zrobić bez chwilowej przerwy dla abonentów tak więc opisana przez Ciebie sytuacja to żadna nowość. Błąd technika polegał tylko na tym że powinien prędzej wszystkich w Call Center poinformować że przez najbliższe 30 minut będą przerwy w łączności i można iść na kawę. 

 

@Kierus57 Już Ci pisałem że nie ma takiej możliwości aby pod twoją linię podpiąć inny modem ponieważ taki modem nie będzie działał. Operator centrali musiał by mieć zlecenie na deaktywację twojej linii. Mówiąc wprost musiałbyś zrezygnować z usług Operatora. Natomiast mogła być sytuacja taka że było zlecenie na kolejnego klienta a splitter był cały zajęty. Wówczas jednak monter zgłasza że jest problem i dokłada się drugi splitter lub wymienia istniejący na większy. Monter fizycznie widzi ilu jest wyspawanych klientów na danym splitterze to trudno się pomylić. Chyba że ma coś z oczami😁