- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
15-11-2016
14:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2016
14:21
Gadżet oraz przedłużenie umowy
@marmys nie rozumiem po co przerwałes połączenie - być może chodziło tylko o Tój numer klienta. Możesz złożyć reklamację przez aplikację Mój Orange. Co do gadzetów - to ich wysyłka zajmuje czasem nawet do 3 msc.
15-11-2016
14:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2016
14:36
Gadżet oraz przedłużenie umowy
pablo_ck napisał(-a):@marmys nie rozumiem po co przerwałes połączenie - być może chodziło tylko o Tój numer klienta. Możesz złożyć reklamację przez aplikację Mój Orange. Co do gadzetów - to ich wysyłka zajmuje czasem nawet do 3 msc.
I co gorsza bywa, że wysyłają inny gadżet niż obiecany...
15-11-2016
15:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2016
15:19
Gadżet oraz przedłużenie umowy
Gadżet przy przedłużeniu jest wysyłany w ciągu 30 dni od wejścia w życie aneksu.
Widocznie jeszcze nie minął termin.
A kiedy u Ciebie aneks miał w życie?
Widocznie jeszcze nie minął termin.
A kiedy u Ciebie aneks miał w życie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »