Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dziwna FV oraz dostępność internetu


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Dziwna FV oraz dostępność internetu

Witam, jakiś czas temu a dokładnie z miesiąc temu przeszedłem z internetu mobilnego który jest mi w ogóle nie potrzebny na internet stacjonarny oraz TV, dodatkowo posiadam jeszcze 2 tel w Orange. 

Pomijam już fakt że usługę Internetu mobilnego miałem doliczoną do fakturę razem z internetem stacjonarnym, a kwota faktury na stronie Orange jest inna, gdy pobieram E-Fakturę jest inna, a pomimo to posiadam jakąś nadpłatę gdzie nikt nie potrafi mi wytłumaczyć skąd się wzięła, gdyż na infolinii Orange odsyłają do salonu , a salon do infolinii, ( TAKA SYTUACJA ).  

 

Od montażu wszystko było w porządku te niby 100 mb - lecz od wczoraj posiadam aktualnie 3 mb. 

 

Zaczynam miewać trochę mieszane uczucia gdyż przeszedłem z Playa do Orange , a zaczynam mieć mieszane uczucia bo odkąd przeszedłem zaczynają się dziwne problemy.

 

Bardzo proszę o jakąś radę , pomoc, gdyż jestem w przysłowiowej d...., ponieważ nie wiem co się dzieje z moimi usługami, fakturami a nikt nie potrafi wytłumaczyć. Myślę tylko gdzie się z Tym zgłosić aby to wszystko unormować i wyjaśnić.

 

Pozdrawiam

Damian

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38352
  • 1384

Dziwna FV oraz dostępność internetu

Złóż reklamację na bok http://orange.pl/kontakt

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Dziwna FV oraz dostępność internetu

Poprzez tą pomoc tak właśnie tu doszedłem i założyłem posta. Gdyż rozpocznij chat z doradcą raczej zawsze odpowiada w jeden sposób jak jakiś automat. Salon Orange nie pomoże, a infolinia ilekroć razy zapytam to odpowiada masz tyle... i tle do zapłaty i nic więcej. Wolałbym z jaką osobą raczej która faktycznie pomoże.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2098
  • 5869
  • 196

Dziwna FV oraz dostępność internetu

Złóż pisemnie reklamację w Salonie. W reklamacji zadaj pytanie skąd nadpłata - poproś o zestawienie wpłat i rozliczeń.
Przeszedłeś na ofertę Love ? Jeśli tak nadpłata która była na koncie usług mobilnych została przeksięgowana no poczet usługi Love. Może w którymś miesiącu po prostu przez omyłkę zapłaciłeś dwa razy ten sam rachunek. Tu nikt ci tego nie sprawdzi.