- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Miałeś nie pisać zgłoszenia, tylko reklamację, zgłoszeniami to tak możesz się bujać 10 lat. Zgłoszenie mogą sobie zamknąć, do reklamacji muszą się ustasunkować w odpowiednim terminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Opisywałem ostatnie 2 zgłoszenia po których napisałem reklamacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Dawno nie wstawiałem logów więc oto są:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Ostatnio było 26db jest 26db tłumienia tylko ta prędkość marna. Błędy CRC po 3 godzinach nie występują.
No i brak adsl2+.
Dla porównania
prędkość mniej więcej taka sama tylko o ile tłumienie jest większe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bCzy otrzymałeś odpowiedz na twoja reklamacje ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Ciężko to nazwać odpowiedzią bo żadnych wyjaśnień nie dostałem, reklamacja ma status ,,Zrealizowana pozytywnie" po czym założyli zgłoszenie które zostało zrealizowane (techników nie było a internet dalej przerywa). Gdzie mogę szukać jakiejś odpowiedzi od orange? na maila nic nie przyszło, na pocztę tylko rachunek. Jak mam rozumieć to że reklamacja została zrealizowana pozytywnie? dostane jakiś zwrot pieniędzy czy po prostu to że założyli zgłoszenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Aktualne logi, dodam ze w tym czasie nikt nie korzystał z internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
@mateusz54bJak teraz się zachowuje Internet ? Jak widziałem wstawkę z piątku to byłby sukces
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)
Przepraszam ze z takim opóźnieniem odpisuje ale mam ostatnio mało czasu. Jest drobny sukces ale nie zwycięstwo. Internet dalej przerywa ale zdarza się to sporadycznie. Orange odpowiedziało listownie na reklamacje i odliczą mi od faktury 12zł (śmiech)