Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostępność techników Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 129
  • 464
  • 1

Dostępność techników Orange

Dzisiaj, czy raczej wczoraj doświadczyłem wątpliwych zalet oparcia wszystkich usług na jednej (światłowodzie).

"Umarło" łącze światła, więc nie ma żadnej usługi. Telefonowałem w nocy do infolinii technicznej. Konsultant stwierdził, że awaria jest najprawdopodobniej poza budynkiem mojego bloku. Stwierdził, że jutro (w niedzielę), pomiędzy 8 a 16 skontaktują się technicy, żeby usunąć usterkę.
Zamiast nich, w niedzielę skontaktowała się pani z BOK, która zapytała czy jestem w domu. Byłem poza mieszkaniem, jednak stwierdziłem, że do 15 zdążę wrócić. Na to pani stwierdziła, że ona może umówić techników, ale na poniedziałek.
Czy orientuje się ktoś, czy technicy są dostępni tak jak infolinia – 24/7, czy pracują tylko w dni powszednie?

Oczywiście poza wszystkim, poleci reklamacja o proporcjonalne zmniejszenie rachunku...

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14213
  • 58416
  • 706

Dostępność techników Orange

@mrosi73  technicy pracują w dni powszednie do 20-tej ( praktycznie) zaś w weekendy mają dyżury i z tego co wiem, to w niedzielę też robią naprawy na sieci. Z tym, że jest ich mniejsza liczba, dlatego ciężej się umówić.  

Lepiej jednak poczekać do poniedziałku. Będą mieli więcej luzu..

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13
Anonim

Nie dotyczy

Dostępność techników Orange

Technicy na pewno nie pracują 24/7.  Jeżeli chodzi o rekompensatę jak usterka trwa powyżej 24 godzin to po jej zakończeniu od ręki można dostać rekompensatę. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14213
  • 58416
  • 706

Dostępność techników Orange

@mrosi73  technicy pracują w dni powszednie do 20-tej ( praktycznie) zaś w weekendy mają dyżury i z tego co wiem, to w niedzielę też robią naprawy na sieci. Z tym, że jest ich mniejsza liczba, dlatego ciężej się umówić.  

Lepiej jednak poczekać do poniedziałku. Będą mieli więcej luzu..

Anonim

Nie dotyczy

Dostępność techników Orange

Technicy też pracują w soboty ale której jakoś do ok 15. W niedzielę to chyba tylko jakieś pilne kwestie typu awarie masowe.

Anonim

Nie dotyczy

Dostępność techników Orange


@mrosi73napisał(-a)

Dzisiaj, czy raczej wczoraj doświadczyłem wątpliwych zalet oparcia wszystkich usług na jednej (światłowodzie).

"Umarło" łącze światła, więc nie ma żadnej usługi. Telefonowałem w nocy do infolinii technicznej. Konsultant stwierdził, że awaria jest najprawdopodobniej poza budynkiem mojego bloku. Stwierdził, że jutro (w niedzielę), pomiędzy 8 a 16 skontaktują się technicy, żeby usunąć usterkę.
Zamiast nich, w niedzielę skontaktowała się pani z BOK, która zapytała czy jestem w domu. Byłem poza mieszkaniem, jednak stwierdziłem, że do 15 zdążę wrócić. Na to pani stwierdziła, że ona może umówić techników, ale na poniedziałek.
Czy orientuje się ktoś, czy technicy są dostępni tak jak infolinia – 24/7, czy pracują tylko w dni powszednie?

Oczywiście poza wszystkim, poleci reklamacja o proporcjonalne zmniejszenie rachunku...


Masowe awarie też w Soboty są naprawiane, Niedziele i Święta niestety nie, technik jak zjawi się w terenie, to w Poniedziałek 😉


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2297
  • 8703
  • 33

Dostępność techników Orange

a ja tam widuję techników przy okolicznej szafie ONU w świątek piątek. A raczej świątek, bo właśnie w niedziele i święta zdarza mi się przebiegać w jej pobliżu.

Anonim

Nie dotyczy

Dostępność techników Orange

@pirenej  wszystko zależy od lokalizacji, drobnych awarii nie robi się w Niedzielę i Święta 😎

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 129
  • 464
  • 1

Dostępność techników Orange

No i się okazało...

Ech...

Prawdopodobnie niedbale było przygotowane połączenie światłowodu do tej małej, białej puszki u mnie w mieszkaniu. Generalnie całość leżała pod szafką. Może z raz, czy dwa razy ją odsunąłem. Wystarczyło żeby światłowód się uszkodził.

To o tyle dziwne, że jestem "zboczony" na punkcie pedantycznego układania kabli (i nie tylko). Żona twierdzi, że wręcz mam autyzm... 😉

Nie zmienia to faktu, że technik stwierdził uszkodzenie, ergo..., do kasy. 129,99 do zapłaty.

Ech...

Swoją drogą, jak konsultant w BOK stwierdził, że uszkodzenie jest poza budynkiem?

A może było, a technik "dorobił", w sensie naprawiał nieistniejące uszkodzenie u mnie..? Wiem, że może to spiskowa teoria dziejów, ale...

Niestety nawet nie jestem w stanie stwierdzić, bo nie widziałem kabla - technik był, kiedy byłem w pracy...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14213
  • 58416
  • 706

Dostępność techników Orange

@mrosi73 a ja powiem, że wszystko jest możliwe. Niestety nic nie udowodnisz. Z ciekawości pokaz co naprawił w domu...

Anonim

Nie dotyczy

Dostępność techników Orange

@mrosi73 konsultant nie jest w stanie przecież zdanie stwierdzić czy to w mieszkaniu czy poza nim.