- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzisiaj, czy raczej wczoraj doświadczyłem wątpliwych zalet oparcia wszystkich usług na jednej (światłowodzie).
"Umarło" łącze światła, więc nie ma żadnej usługi. Telefonowałem w nocy do infolinii technicznej. Konsultant stwierdził, że awaria jest najprawdopodobniej poza budynkiem mojego bloku. Stwierdził, że jutro (w niedzielę), pomiędzy 8 a 16 skontaktują się technicy, żeby usunąć usterkę.
Zamiast nich, w niedzielę skontaktowała się pani z BOK, która zapytała czy jestem w domu. Byłem poza mieszkaniem, jednak stwierdziłem, że do 15 zdążę wrócić. Na to pani stwierdziła, że ona może umówić techników, ale na poniedziałek.
Czy orientuje się ktoś, czy technicy są dostępni tak jak infolinia – 24/7, czy pracują tylko w dni powszednie?
Oczywiście poza wszystkim, poleci reklamacja o proporcjonalne zmniejszenie rachunku...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mrosi73 technicy pracują w dni powszednie do 20-tej ( praktycznie) zaś w weekendy mają dyżury i z tego co wiem, to w niedzielę też robią naprawy na sieci. Z tym, że jest ich mniejsza liczba, dlatego ciężej się umówić.
Lepiej jednak poczekać do poniedziałku. Będą mieli więcej luzu..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
Technicy na pewno nie pracują 24/7. Jeżeli chodzi o rekompensatę jak usterka trwa powyżej 24 godzin to po jej zakończeniu od ręki można dostać rekompensatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mrosi73 technicy pracują w dni powszednie do 20-tej ( praktycznie) zaś w weekendy mają dyżury i z tego co wiem, to w niedzielę też robią naprawy na sieci. Z tym, że jest ich mniejsza liczba, dlatego ciężej się umówić.
Lepiej jednak poczekać do poniedziałku. Będą mieli więcej luzu..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
Technicy też pracują w soboty ale której jakoś do ok 15. W niedzielę to chyba tylko jakieś pilne kwestie typu awarie masowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
@mrosi73napisał(-a)Dzisiaj, czy raczej wczoraj doświadczyłem wątpliwych zalet oparcia wszystkich usług na jednej (światłowodzie).
"Umarło" łącze światła, więc nie ma żadnej usługi. Telefonowałem w nocy do infolinii technicznej. Konsultant stwierdził, że awaria jest najprawdopodobniej poza budynkiem mojego bloku. Stwierdził, że jutro (w niedzielę), pomiędzy 8 a 16 skontaktują się technicy, żeby usunąć usterkę.
Zamiast nich, w niedzielę skontaktowała się pani z BOK, która zapytała czy jestem w domu. Byłem poza mieszkaniem, jednak stwierdziłem, że do 15 zdążę wrócić. Na to pani stwierdziła, że ona może umówić techników, ale na poniedziałek.
Czy orientuje się ktoś, czy technicy są dostępni tak jak infolinia – 24/7, czy pracują tylko w dni powszednie?Oczywiście poza wszystkim, poleci reklamacja o proporcjonalne zmniejszenie rachunku...
Masowe awarie też w Soboty są naprawiane, Niedziele i Święta niestety nie, technik jak zjawi się w terenie, to w Poniedziałek 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
a ja tam widuję techników przy okolicznej szafie ONU w świątek piątek. A raczej świątek, bo właśnie w niedziele i święta zdarza mi się przebiegać w jej pobliżu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
@pirenej wszystko zależy od lokalizacji, drobnych awarii nie robi się w Niedzielę i Święta 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
No i się okazało...
Ech...
Prawdopodobnie niedbale było przygotowane połączenie światłowodu do tej małej, białej puszki u mnie w mieszkaniu. Generalnie całość leżała pod szafką. Może z raz, czy dwa razy ją odsunąłem. Wystarczyło żeby światłowód się uszkodził.
To o tyle dziwne, że jestem "zboczony" na punkcie pedantycznego układania kabli (i nie tylko). Żona twierdzi, że wręcz mam autyzm... 😉
Nie zmienia to faktu, że technik stwierdził uszkodzenie, ergo..., do kasy. 129,99 do zapłaty.
Ech...
Swoją drogą, jak konsultant w BOK stwierdził, że uszkodzenie jest poza budynkiem?
A może było, a technik "dorobił", w sensie naprawiał nieistniejące uszkodzenie u mnie..? Wiem, że może to spiskowa teoria dziejów, ale...
Niestety nawet nie jestem w stanie stwierdzić, bo nie widziałem kabla - technik był, kiedy byłem w pracy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
@mrosi73 a ja powiem, że wszystko jest możliwe. Niestety nic nie udowodnisz. Z ciekawości pokaz co naprawił w domu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność techników Orange
@mrosi73 konsultant nie jest w stanie przecież zdanie stwierdzić czy to w mieszkaniu czy poza nim.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »