Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?

Mi DLM trzyma od pół roku download  28000 Kb/s i upload 7651 Kb/s przy SNR 12dB, czyli załóżmy, że do 6dB jest stabilnie, to powinno mi oddać pare Mb/s. Tylko nie chce mi się do nich już dzwonić w tej sprawie, bo zresetują DLM, później DLM zwiekszy mi przeplot i pingi do serwerów zagranicznych sobie skoczą o 20ms, co nie jestm i na rękę.

Anonim

Nie dotyczy

DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?

Ale czy te 12 db. jest cały czas, tego nie wiadomo, a po drugie jak jest ustawione w konfiguracji, też nie wiadomo.

U mnie z tego co patrzyłem to korekta powinna nastąpić jak jest powyżej 8 db. Przychodzi godzina 21 to jest teraz co dzień, linia dostaje tyle błędów załamuje się margines, albo od razu utrata synchronizacji nawet 6 razy w ciągu do 20 min.

Technicy to robią swoimi działaniami. A na końcu ja muszę zrobić korektę czyli restart oczywiście patrząc czy się linia uspokoiła. Jakbym miał ustawione, że te rozłączenia miały by znaczenie na prędkość to może bym miał z 6 mega bo jak widzę to się linia spina przy 8 tys. synchronizacji w tym czasie jak technicy coś tam robią.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?

To może jeszcze ja zapytam, bo mój problem jest "w tym temacie".  Mam router TPLink W8970 i neostradę do 10MB. Ostatnimi czasami bardzo często zjeżdża mi prędkość pobierania do 1- 1.5 Mb/s natomiast prędkość wysyłania jest w okolicy 1Mb czyli prawidłowo. Router trzyma synchronizację prawidłowo, nie ma żadnych błędów ani rozłączeń. Synchronizacja stoi na 10964 down i 1092 up. SNR margin down - 6, SNR margin up- 5. Przy normalnej pracy łącza leci mi stabilnie pobieranie na 9 mb/s. Router nigdy nie pokazywał żadnych błędów crc- zawsze jest 0. Niestety również dziś download spadł do 1 MB/s a synchronizacja routera jest taka jak napisałem wyżej- poprawna. Ostatnio tak było również 5 września. Zgłaszałem uszkodzenie, technik tylko zadzwonił, że wysłał SMS do Orange by odwiesili port no i oczywiście tuż po jego telefonie pobieranie leciało 9Mb/s. Zaczyna mnie to wnerwiać, że bardzo często obcina mi się pobieranie i muszę do nich wiecznie zgłaszać. Technik mówi, że to nie jest problem w szafce internetowej do której ma dostęp lecz dalej, po sieci operatora. 

Proszę o poradę co zrobić by wyegzekwować prawidłowe działanie downloadu bo mnie pomału krew zalewa......

Anonim

Nie dotyczy

DLM nie chce oddać prędkości. Jakieś sposoby?

W swoim poście znajdującym się wyżej posądziłem techników że swoimi działaniami przyczyniają się do zakłóceń lecz w rozmowie kategorycznie temu zaprzeczali, także nie wiadomo skąd są te okresowe nagłe spadki parametrów.

 

TPLink W8970  nie pokazuje błędów crc to znaczy ich nie wyświetla.

Synchronizacja się nie zmienia, a pobieranie siada, a czy jak tak się stanie to pingi też ulegają zmianie czy są te same wartości,  jeszcze pytanie czy wersja routera to V1 czy V3.