Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste zrywanie połączenia internetowego.

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 3
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Witam od 3 miesięcy posiadam internet w Orange neostrade do 80 mg/s przez pierwszy tydzień było okej potem przepielismy internet w inne miejsce i zaczęły się problemy co średnio 6 minut zrywało połączenie przepielismy router znowu w te same miejsce w którym stało na początku i dalej to samo. Wezwaliśmy techników powiedzieli ze router stoi w złym miejscu bo blokuje go ściana przepielismy tam gdzie nam pokazali i dalej to samo ! Wysyłam wam informacje systemowe proszę o szybka pomoc
IMG_1439.PNG
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@danielZdaniel zgłoś uszkodzenie, jak sugeruje @Piotrekk85
Technicy sprawdzą sygnał na łączach i pewnie poprawią synchronizację routera z centralą.
Powinno to załatwić sprawę. 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39038
  • 1391

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Duża liczba błędów. Sugerowałbym ponowić zgłoszenie uszkodzenia.
A próbowałeś zrobić diagnostykę łącza przez mój Orange?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 3
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Jeżeli chodzi o Speedtest wszystko jest Ok mam neostrade do 80 ale z góry powiedzieli mi ze nie będzie więcej niż 65

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 3
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Macie jeszcze jakieś pomysły ? 😞 to jest nie od wytrzymania problem nasila się w weekend i na sieci kompletnie nic nie można zrobić tak naprawdę bez problemu dziala tylko po kablu wydaje mi się ze to przeciążenie tylko co z tym zrobić 🙂
Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@danielZdaniel zgłoś uszkodzenie, jak sugeruje @Piotrekk85
Technicy sprawdzą sygnał na łączach i pewnie poprawią synchronizację routera z centralą.
Powinno to załatwić sprawę. 🙂

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39038
  • 1391

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Poza tym w uszkodzeniu zasugerowałbym dodatkowo sprawdzenie softu w routerze. Zakładam że nie koloryzowałeś screenu. Ale masz ostatnią synchro dziś o 4. A potem 193k sekund z błędami. To wychodzi koło 53 godzin, których nie było.
PS. Nie miałeś burzy i nie odłączyłeś routera w trakcie burzy od gniazdka telefonicznego?
Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@danielZdaniel na 9 godzin to spora ilość błędów SES tak do wiadomości @Piotrekk85 a gdzie ty widzisz 53 godziny od synchronizacji 18.08.2017 wiec linia coś kuleje.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39038
  • 1391

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Spójrz na liczbę sekund z błędami es od ostatniego synchro. Wynik sugeruje błąd w sofcie.
Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@Piotrekk85 Czyli wszystkie Funbox do wymiany firmware i też mój ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39038
  • 1391

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Nie wiem czy nie wystarczy tu patch. Może wystarczy lepiej opisać co mierzy ten wskaźnik.
Przecież to nielogiczne jeśli od synchronizacji minęło kilka godzin, to nie może być 190 000 sekund z błędem - ten wynik daje ponad 50 godzin. Nie widzisz tu czegoś nielogicznego?