- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
18-08-2017
14:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
14:23
Witam od 3 miesięcy posiadam internet w Orange neostrade do 80 mg/s przez pierwszy tydzień było okej potem przepielismy internet w inne miejsce i zaczęły się problemy co średnio 6 minut zrywało połączenie przepielismy router znowu w te same miejsce w którym stało na początku i dalej to samo. Wezwaliśmy techników powiedzieli ze router stoi w złym miejscu bo blokuje go ściana przepielismy tam gdzie nam pokazali i dalej to samo ! Wysyłam wam informacje systemowe proszę o szybka pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
18-08-2017
22:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
22:28
@danielZdaniel zgłoś uszkodzenie, jak sugeruje @Piotrekk85
Technicy sprawdzą sygnał na łączach i pewnie poprawią synchronizację routera z centralą.
Powinno to załatwić sprawę. 🙂
Technicy sprawdzą sygnał na łączach i pewnie poprawią synchronizację routera z centralą.
Powinno to załatwić sprawę. 🙂
19 ODPOW. 19
18-08-2017
15:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
15:08
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Duża liczba błędów. Sugerowałbym ponowić zgłoszenie uszkodzenia.
A próbowałeś zrobić diagnostykę łącza przez mój Orange?
A próbowałeś zrobić diagnostykę łącza przez mój Orange?
18-08-2017
15:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
15:24
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Jeżeli chodzi o Speedtest wszystko jest Ok mam neostrade do 80 ale z góry powiedzieli mi ze nie będzie więcej niż 65
18-08-2017
15:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
15:57
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Macie jeszcze jakieś pomysły ? 😞 to jest nie od wytrzymania problem nasila się w weekend i na sieci kompletnie nic nie można zrobić tak naprawdę bez problemu dziala tylko po kablu wydaje mi się ze to przeciążenie tylko co z tym zrobić 🙂
18-08-2017
22:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
22:28
@danielZdaniel zgłoś uszkodzenie, jak sugeruje @Piotrekk85
Technicy sprawdzą sygnał na łączach i pewnie poprawią synchronizację routera z centralą.
Powinno to załatwić sprawę. 🙂
Technicy sprawdzą sygnał na łączach i pewnie poprawią synchronizację routera z centralą.
Powinno to załatwić sprawę. 🙂
18-08-2017
22:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
22:34
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Poza tym w uszkodzeniu zasugerowałbym dodatkowo sprawdzenie softu w routerze. Zakładam że nie koloryzowałeś screenu. Ale masz ostatnią synchro dziś o 4. A potem 193k sekund z błędami. To wychodzi koło 53 godzin, których nie było.
PS. Nie miałeś burzy i nie odłączyłeś routera w trakcie burzy od gniazdka telefonicznego?
PS. Nie miałeś burzy i nie odłączyłeś routera w trakcie burzy od gniazdka telefonicznego?
18-08-2017
22:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-08-2017
22:51
Częste zrywanie połączenia internetowego.
@danielZdaniel na 9 godzin to spora ilość błędów SES tak do wiadomości @Piotrekk85 a gdzie ty widzisz 53 godziny od synchronizacji 18.08.2017 wiec linia coś kuleje.
19-08-2017
08:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-08-2017
08:09
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Spójrz na liczbę sekund z błędami es od ostatniego synchro. Wynik sugeruje błąd w sofcie.
19-08-2017
08:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-08-2017
08:52
Częste zrywanie połączenia internetowego.
@Piotrekk85 Czyli wszystkie Funbox do wymiany firmware i też mój ?
19-08-2017
08:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-08-2017
08:56
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Nie wiem czy nie wystarczy tu patch. Może wystarczy lepiej opisać co mierzy ten wskaźnik.
Przecież to nielogiczne jeśli od synchronizacji minęło kilka godzin, to nie może być 190 000 sekund z błędem - ten wynik daje ponad 50 godzin. Nie widzisz tu czegoś nielogicznego?
Przecież to nielogiczne jeśli od synchronizacji minęło kilka godzin, to nie może być 190 000 sekund z błędem - ten wynik daje ponad 50 godzin. Nie widzisz tu czegoś nielogicznego?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »