- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Bardzo często przerywa mi synchronizację ADSL. Wzywałem już techników, w sumie nic się nie zmieniło. Wymieniłem spliter, przewody na nowe, próbowałem i na tp-linku i na fun -box'ie. Dalej to samo... macie jakieś sugestie ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Witam ponownie. Po zasugerowaniu przez techników wymiany przeowdu od jednego domu do drugiego (2 domu w jednym podwórku) - gdzie na moim domu była puszka pośrednia, do której nie było dostępu bo długie lata temu została zaklejona pod styropianem i ewelacją - sytuacja nieco się poprawiła. Teraz mam jedeno ciągłe połączenie, wczesniej była po drodze łączeniówka.
Martwi mnie tylko ten margines szumu w dół...
W słuchawce nie słychać trzasków a router nie zrywa już synchronizacji ADSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
@kamilostatek A linia była resetowana przez techników ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Tak pisałem o resetowanie DML i dziś dzwonili z zapytaniem czy jest lepiej...
Jednak dalej, ale rzadziej zrywa połączenie, ale to przez 2-3 dni normalne ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
@kamilostatek Po resecie DLM poczekaj do 10 dni jak dalej będzie żle to zgłaszaj ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
Chyba będę musiał wezwać znowu techników. Połączenie znowu zrywa dość często. Przy każdym połączeniu telefonicznym też rozłącza. W słuchawce znowu trzaski i szumy. Także musi być coś nie tak dalej na linii.
Jakość linii (błędy)
Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji) 12183
Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji) 1044
Margines szumu w dół ciągle poniżej 6dB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego.
@kamilostatek Nic innego nie pozostaje jak kolejne wezwanie techników.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »