Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste rozłączanie internetu.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Częste rozłączanie internetu.

Witam, od pewnego czasu mam problem z rozłączaniem się internetu. Początkowo zdarzało sie to bardzo rzadko, ale z czasem coraz częściej i częściej, a teraz już bardzo bardzo często niemal bez przerwy, chociaż nadal jest to jako tako losowe, tzn.

Odpalam pc, wszystko jest ok, ale doslownie kilka minut i router gubi synchro? (ogolnie jestem nowicjuszem w sprawach pc tego typu). Dioda internet gasnie tak samo adsl. No i bywa tak, że po chwili wszystko wraca do normy, ale na kolejne kilka krótkich minut. I potem znowu to samo i dzieje się tak przez cały dzień, rozłącza i połącza ----| | -----w odstepie od minuty do dziesięciu. Zdarza się, że po jednym rozłączeniu wszystko jest wporządku przez kilka godzin, a jest i tak, że wszystko jest okej przez cały dzionek. Tak czy siak o wiele wiele częściej dzien po dniu roz,połącza w odstepach od kilku do kilkunastu min. Mam tak od około miesiąca, a od gdzies półtora tygodnia router działał w 100 procentach ze dwa dni jak mniej.

TPLINK TD-W8901G.

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Częste rozłączanie internetu.

@narodowydemokra daj screena z parametrami linii.

Sprawdź u siebie połączenie przewodu od gniazdka abonenckiego do routera. Czy po drodze są jakieś rozgałęzienia, filtry? Jeśli tak, to na jakiś czas odepnij i zostaw tylko sam przewód do routera. Sprawdź jak będzie działał internet.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 0

Częste rozłączanie internetu.