Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Witam, jako iż nie chce zakładać już nowego tematu odnośnie sprawy która była, niestety nastąpił kolejny problem z szybkością.

Gdy zaczynam coś pobierać np: na steamie, z internetu czy cokolwiek innego szybkość jest na poziomie 2mb/s po czym spada nawet do 100kb/s i potem znowu 2mb/s i tak ciągle.

 

P.s Odnośnie poprzedniej sprawy to nie zauważyłem częstych zrywań połączeń i jest to raczej już rzadkość kiedy internet się "wywali"

 

Daje screeny poniżej jak to wygląda np: gdy chce zaktualizować wot'a lub pobrać sterowniki do karty graficznej.internet.pngwot.pngfunbox.png

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337A czy masz w loginie /ipv6 ? a jak pobierają się plik 5GB tu ftp://ftp.atman.pl/


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Nie mam w loginie /ipv6, plik test5gb pobierał się z prędkością najwyższą 2.6mb/s.

Prędkość niestety spadała na chwile do 300kb/s i znowu wzrosła do 2.6mb/s i tak ciągle dlatego też pobieranie wyłączyłem.prędkość.pngpredkosc v2.png

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337A jaki masz system Windows ? może być problem z karta LAN ?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Windows 7 64bit,ostatnio aktualizowałem sterowniki do karty sieciowej, może być to przyczyną tych nagłych spadków prędkości?

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337Tak może być ale spróbuj tego poniżej 

 

Aby uruchomić te polecenia związane z siecią w oknie wiersza polecenia
  1. W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.
  2. W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
    • Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Zrobiłem to co kazałeś, co teraz?cmd.png

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337Restart komputera i zobacz jak się pobiera. Jeszcze jedno pytanie jaka to przeglądarka ?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Używam przeglądarki google chrome.

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337Ok a na innej jak jest ?