- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Witam, jako iż nie chce zakładać już nowego tematu odnośnie sprawy która była, niestety nastąpił kolejny problem z szybkością.
Gdy zaczynam coś pobierać np: na steamie, z internetu czy cokolwiek innego szybkość jest na poziomie 2mb/s po czym spada nawet do 100kb/s i potem znowu 2mb/s i tak ciągle.
P.s Odnośnie poprzedniej sprawy to nie zauważyłem częstych zrywań połączeń i jest to raczej już rzadkość kiedy internet się "wywali"
Daje screeny poniżej jak to wygląda np: gdy chce zaktualizować wot'a lub pobrać sterowniki do karty graficznej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337A czy masz w loginie /ipv6 ? a jak pobierają się plik 5GB tu ftp://ftp.atman.pl/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Nie mam w loginie /ipv6, plik test5gb pobierał się z prędkością najwyższą 2.6mb/s.
Prędkość niestety spadała na chwile do 300kb/s i znowu wzrosła do 2.6mb/s i tak ciągle dlatego też pobieranie wyłączyłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337A jaki masz system Windows ? może być problem z karta LAN ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Windows 7 64bit,ostatnio aktualizowałem sterowniki do karty sieciowej, może być to przyczyną tych nagłych spadków prędkości?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Tak może być ale spróbuj tego poniżej
Aby uruchomić te polecenia związane z siecią w oknie wiersza polecenia
- W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.
- W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
- Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Zrobiłem to co kazałeś, co teraz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Restart komputera i zobacz jak się pobiera. Jeszcze jedno pytanie jaka to przeglądarka ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Używam przeglądarki google chrome.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Ok a na innej jak jest ?