Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak technika, brak kontaktu.

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

w takim wypadku naprawdę nie widzę powodu aby dawali jakiekolwiek terminy instalacji, skoro i tak nigdy nie będą w terminie. A jak już dają, to fajnie gdyby chociaż zadzwonili i powiedzieli, że trzeba czekać jeszcze dłużej a nie dają żmudne nadzieje i każą siedzieć przy telefonie bez sensu.

Rozumiem, że według Was jest to w porządku?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14133
  • 58129
  • 704

Brak technika, brak kontaktu.

@specuuuu  NIE, nie jest w porządku...To życie i współpraca pomiędzy dwoma korporacjami. Zawsze były, są i będą tarcia i nieporozumienia. Cierpią klienci. 

Na to ani Ty, ani my wpływu nie mamy.  Jesteśmy tylko komentatorami rzeczywistości 

Anonim

Nie dotyczy

Brak technika, brak kontaktu.

A czy ktoś pisał, że to jest w porządku?Nie. Po co dawać terminy instalacji? Rzeczywiście sporadycznie zdarzają się problemy ale to nie jest reguła, że nigdy nich nie ma na czas. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

okazuje się, że dosłownie 150 metrów ode mnie byli i mieli instalować, ale okazało się, że osoba nie miała podpisanej umowy(mieli tylko ustnie przez telefon), dlatego nie mogli zainstalować, ale w moim przypadku jest umowa i wszystko podpisane także w tym momencie naprawdę ciężko mi jakkolwiek zrozumieć tą sytuację.

 

W skrócie - wszystko jest OK, po prostu zostaliśmy pominięci.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Brak technika, brak kontaktu.

Miałeś mieć technika w piątek o 8. Rozumiem, że takie potwierdzenie dostałeś sms lub doradca potwierdził taki termin z Twojego zamówienia?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

@sebaswiderski potwierdzenie sms, potwierdzenie na miejscu od pracownika w salonie Orange i nawet potwierdzenie na stronie internetowej Orange w zakładce „Moje sprawy”.

Ustalalismy termin razem z pracownikiem w salonie(ponad tydzień przed planowaną wizytą).


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

@sebaswiderski czy ktoś jest w stanie pomóc mi z tym zamówieniem? Wczoraj byłem rano w salonie i pracownik rozmawiał telefonicznie z jakimś zarządcą techników i mieli do mnie oddzwaniać w tym samym dniu(poniedziałek) - oczywiście nikt nie oddzwonił.

Dziś rano informacja od Orange na czacie, że dzisiaj technicy się zjawią, a więc byłem zmuszony zostać w domu choć w tym samym czasie mam zajęcia na uczelni... Oczywiście nikt się nie zjawił i nadal brak kontaktu(stan na godzinę 15:30, ale na pewno już nie przyjadą skoro ciemno się robi).

 

Cierpliwość mi się kończy powoli... jeśli tak ma to wyglądać to anuluje wszystko i idę do INEA.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10071
  • 53

Brak technika, brak kontaktu.

@specuuuu Coś najwyraźniej szwankuje na linii Orange ----- Podwykonawca.

 

PS. Wysłałem Ci prywatną wiadomość.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

stan na 29.11.2022 (ponad 10 dni po terminie instalacji):

dalej nic nie wiadomo, doradcy itp. nic nie wiedzą a jedynie otrzymałem SMS od Orange, gdzie zwalają winę na "dostawcę sieci"(zgaduję, że informacja nawet niepewna skoro nawet odpisu od techników nie było).

Dowiedziałem się również, że mój termin instalacji jest "widoczny na dwóch systemach, ale nie jest widoczny w kalendarzu techników". 

Generalnie nadal nikt nic nie wie. Tyle do tej pory.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

stan na 06.12.2022(około 20 dni po terminie instalacji):

 

Doradcy nadal nic nie wiedzą, nikt nie dzwoni, żadnych informacji nowych. Krążyli tutaj w okolicy pracownicy Fiberhost(dostawca sieci) i narzekali coś, że nie mają mapy łączeń ani nic, jednak z Orange to ma niewiele wspólnego.

 

Generalnie nadal nikt nic nie wie.