Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak technika, brak kontaktu.

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

Jak to jest, że technika montującego światłowód miałem mieć już w piątek o 8:00, cały dzień czekałem na telefon wczoraj jak i również dzisiaj ale nic, ani kontaktu ani wizyty, nic. 

Dzowniłem do Orange, pisałem na tym chacie również i jedyne informacje jakie otrzymałem to "technik jest w drodze będzie za ok. 15minut" oczywiście nie zjawił się a teraz jedyne co mogłem zrobić to zlecenie ponaglenie i jakiś monit.

Do tej pory żadnego kontaktu telefonicznego ze strony zarządu techników czy nawet samych techników, żeby chociażby powiedzieć na kiedy mogę się spodziewać techników.

 

Mogłem wybrać INEA, kolega ma już zamontowany światłowód przez nich i sobie korzysta a technicy Orange jak zawsze, zero kontaktu i brak wizyty w planowanym terminie.

 

Woj. opolskie jakby ktoś pytał,
totalnie nie polecam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

Stan na 01.02.2023:

 

Nareszcie się udało!!!

Po takim czasie nareszcie pojawili się technicy aż zza połowy Polski(mówili, że są na delegacji) aby dokonać montażu.

Mówili tamci mili Panowie również, że ratują tutaj komuś skórę(tej wcześniejszej firmie technicznej), która nie chciała się najwyraźniej podjąć tej instalacji.

Dlaczego? Nie wiadomo.

Jeśli chodzi o namiar, który dostałem to od @marder to byli to Panowie od miedzi także nietrafnie.

Tak czy inaczej strasznie to wygląda, 3 miesiące czekania, tyle reklamacji, ponagleń itp.

za każdym razem było tylko "zadzownimy" lub "technicy zadzwonią dzisiaj/jutro". 

Niestety nigdy nikt nie zadzwonił ANI razu, a dopiero firma zza połowy Polski dokonała montażu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

27 ODPOW. 27

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13935
  • 57356
  • 691

Brak technika, brak kontaktu.

@specuuuu  widzisz...w Twojej wypowiedzi widzę, że rejonowym operatorem jest Inea, a więc to oni pierwsi muszą założyć przyłącze. Dla  siebie robią szybko, Dla innych operatorów.. jak sam widzisz...

Myślę, że to Inea dala ciała, a nie Orange


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

jest to inwestycja pop3 albo pop4 także tak fiberhost jest operatorem ale Orange, Inea(czyli chyba tez fiberhost/fibee) i inni sprzedają już od 8 listopada. Miałem termin wizyty na 18 listopada od 8:00, tutaj w okolicy u mnie już też montują światłowody a mnie pominęli najwyraźniej 🙂


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13935
  • 57356
  • 691

Brak technika, brak kontaktu.

@specuuuu  wierz mi, przyłącze jako pierwsza musi zrobić Inea..Bez tego nie pójdzie odpowiedni wpis do Orange, że linia gotową i nikt z Orange nie przyjedzie założyć usługę, bo nie ma na czym...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

no domyślam się, że wpis już dawno był skoro wizytę miałem umówioną z góry, a nawet jeśli nie to wypada zadzwonić i powiedzieć, że technicy nie przyjadą. Jedyne co mi powiedzieli, jeszcze tydzień przed wizytą to żeby siedzieć przy telefonie w dniu terminu(i 1 dzień przed terminem) bo jak zadzwonią a ja nie odbiorę to nie przyjadą bo covid czy coś 🙂 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13935
  • 57356
  • 691

Brak technika, brak kontaktu.

@specuuuu  jeśli naprawdę udało mi się trafić z tą  dwufazowa instalacja, to wina leży po stronie dostawcy łącza, a nie usługi.. Orange czeka na info o wykonaniu przyłącza i dopiero wysyła techników na instalacje sprzętu. 

Skoro Inea nie raczyła się pojawić,  to i Orange nie ma co robić.. a to, że nie wykonawca pr,ylacza nie powiadomił, źr się nie pojawi, to nie wina Orange. Ja tak to widzę...

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

@agat13 ja rozumiem, że orange zatrudnia podwykonawców do montażu kablów światła itp. do domu, ale w tym przypadku wierzę, że zostałem totalnie olany.

Jeździli tutaj w okolicy technicy busem z drabinką na dachu, nawet montowali niecałe 2km ode mnie(też Orange) ale nikt nie raczył nawet sie pojawić u mnie na te kilka sekund i przekazać informację, lub przynajmniej zadzwonić i poinformować.. to dosłownie 10 sekund, a nie musiałbym się całe 3 dni z rzędu stresować czy zadzwonią czy nie i trzymać telefon metr ode mnie w razie czego.

 

Do teraz nie wiem co robić, czy jutro zadzwonią? Czy w poniedziałek przyjadą? Nie wiadomo co robić totalnie... A infolinia i czat z Orange jedyne co mogą to zlecenie ponaglenia i sami nic nie wiedzą.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13935
  • 57356
  • 691

Brak technika, brak kontaktu.

@specuuuu  Inea to nie podwykonawca, a właściciel sieci. To różnica, bo to współpraca miedzyoperatorska, a raczej jej brak 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 21
  • 1

Brak technika, brak kontaktu.

@agat13 

mam na myśli techników, bo szczerze wątpie, żeby chodziło o INEE skoro kilkaset metrów ode mnie normalnie technicy działali.

Anonim

Nie dotyczy

Brak technika, brak kontaktu.

Masz instalacje dwukrokową. Tak to zawsze wygląda. Mają informacje o możliwości podpięcia światłowodu dlatego mogłaś złożyć zamówienie. Dopiero wtedy idzie zlecenie by technicy Idea dołączyli Tonie ten kabel do domu. Tak jaka @agat13  tak to czasem wygląda jak robią to nie dla siebie. Dopóki tak się nie stanie technik Orange się nie pojawi. Nie przeskoczysz tego. Nie ma żadnego znaczenia nawet jakby technicy Orange byli u Ciebie po sąsiedzku Nie zrobią Tonie inhalacji w domu dopóki światłowód nie będzie do niego wprowadzony. 

 

Zgłoszenie złożyłaś dopiero wczoraj. Nie ma się co spodziewać, że w niedzielę ktoś do Ciebie zadzwoni.