Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

[ Edytowane ]

► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Co jakiś czas (dzisiaj już dwa razy), internet stacjonarny nie działa. Na zakładce DSL mam łączenie -> wyłączony -> łączenie i tak w kółko od PONAD GODZINY. Urządzenie Funbox 2.0. Zarejestrowałem usterkę, ale to sie dzieje CIĄGLE od kilku miesięcy. Ile można wzywać techników i ile można płacić za coś z czego nie mogę korzystać?

 

Nie wspominając już o beznadziejnej sztucznej inteligencji, która nie połączy mnie z żadnym żywym konsultantem. Bez sensu takie zgłaszanie usterek, jutro przyjedzie technik i powie, że teraz wszystko działa. Jak ja mam reklamować usługę albo dojść do jakiegokolwiek kompromisu jak gadam z jakimś durnym botem? Fajnie się orange broni przed swoją słaba jakością usług, budując mur z AI.

 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1694
  • 1633
  • 96

Brak synchronizacji co jakiś czas.

@JanSalieri Czyli dioda DSL na routerze mryga bezskutecznie nie mogąc złapać synchronizacji(światło ciągłe)?

Jeżeli tak, to powodem takiego stanu rzeczy mogą być obniżone parametry linii lub modem z centralą może łączyć się po jednej żyle. 

Jaką masz prędkość? Wklej proszę statystyki DSL z Funboxa. Aby to zrobić, logujesz się na stronę 192.168.1.1, przechodzisz do zakładki Wsparcie -> Informacje systemowe -> DSL.

 

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

@BORAX diody nie obserwuję, ale świeci (lub mruga) na czerwono. Obserwuje wyłącznie statystyki z zakładki DSL oraz Internet z Funboxa. Nie ma tam żadnej prędkości bo cały czas jest łączenie. Aktualnie (po 2 godzinach) internet wrócił wiec nie jestem teraz w stanie wysłać screenów. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1694
  • 1633
  • 96

Brak synchronizacji co jakiś czas.

@JanSalieri W takim razie musisz zaobserwować zachowanie diod LED w Funboxie, bo to jest ważna informacja. 

Mruganie DSL oznacza łączenie z centralą, tutaj problemy mogą być od linii;

Mruganie Internet @ oznacza ustanawianie sesji PPPoE; problem z nawiązaniem sesji PPPoE, czyli z dostępem do internetu.

 

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

@BORAX tam jest zazwyczaj choinka jak na Boże Narodzenie. @ na pewno mruga na czerwono, a DSL nie wiem, sprawdzę następnym razem i dam znać. Jednak z tego co piszesz widać, że to problem po stronie dostawcy. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

asdf.jpg

Przez ostatnie kilka tygodni nie było mnie w domu, ale wróciłem wczoraj i dzisiaj ten sam problem. 

Dioda z "ptaszkiem" w kółkeczku mruga. Dioda od internetu (@) świeci na czerwono. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1694
  • 1633
  • 96

Brak synchronizacji co jakiś czas.

@JanSalieri  musisz zgłaszać uszkodzenie przez infolinię i czat. Technicy muszą naprawić linię.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 12
  • 1
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

[ Edytowane ]

Mam również problem z synchronizacją co 15 godzin następuje rozsynchronizowanie modemu i brak połączenia zgłaszam czekam dwa dni przyjdzie Technik zresetuje zdalnie porty i znowu to samo. Technik był przeorał dom wszystko w domu ok. Na słupek nie zaglądał prawdopodobnie wystarczy zapiąć na scotcha kable albo wymienić stare scotche ale mniejsza z tym. Na infolinie zgłaszam co chwilę internetu nie mam jak się to ma co do faktury czy Orange odlicza dni w których występuje brak internetu ? Druga sprawa Technik zaproponował obniżenie prędkości z do 20 mb/s na do 10 mb/s na co się nie zgodziłem ze względu na taką samą cenę to śmieszne żeby za 10 mb/s płacić 50 zł czyli tyle co za światłowód a nawet drożej. Aktualnie znowu nie mam internetu czy ktoś może zresetować z łaski swojej porty na infolinie dodzwonić się nie mogę nie mam na umowie żadnych pinów i tego typu bzdur automatycznie mnie rozłącza.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

Dzisiaj znowu to samo. Prawdopodobnie minęło wspominane wyżej 15h. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 12
  • 1
  • 0

Brak synchronizacji co jakiś czas.

Teraz czekaj 2 dni aż przyjdzie super technik i zresetuje porty za pomocą super apki.

0 Lubię to
Odpowiedz