- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Co jakiś czas (dzisiaj już dwa razy), internet stacjonarny nie działa. Na zakładce DSL mam łączenie -> wyłączony -> łączenie i tak w kółko od PONAD GODZINY. Urządzenie Funbox 2.0. Zarejestrowałem usterkę, ale to sie dzieje CIĄGLE od kilku miesięcy. Ile można wzywać techników i ile można płacić za coś z czego nie mogę korzystać?
Nie wspominając już o beznadziejnej sztucznej inteligencji, która nie połączy mnie z żadnym żywym konsultantem. Bez sensu takie zgłaszanie usterek, jutro przyjedzie technik i powie, że teraz wszystko działa. Jak ja mam reklamować usługę albo dojść do jakiegokolwiek kompromisu jak gadam z jakimś durnym botem? Fajnie się orange broni przed swoją słaba jakością usług, budując mur z AI.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
@JanSalieri Czyli dioda DSL na routerze mryga bezskutecznie nie mogąc złapać synchronizacji(światło ciągłe)?
Jeżeli tak, to powodem takiego stanu rzeczy mogą być obniżone parametry linii lub modem z centralą może łączyć się po jednej żyle.
Jaką masz prędkość? Wklej proszę statystyki DSL z Funboxa. Aby to zrobić, logujesz się na stronę 192.168.1.1, przechodzisz do zakładki Wsparcie -> Informacje systemowe -> DSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
@BORAX diody nie obserwuję, ale świeci (lub mruga) na czerwono. Obserwuje wyłącznie statystyki z zakładki DSL oraz Internet z Funboxa. Nie ma tam żadnej prędkości bo cały czas jest łączenie. Aktualnie (po 2 godzinach) internet wrócił wiec nie jestem teraz w stanie wysłać screenów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
@JanSalieri W takim razie musisz zaobserwować zachowanie diod LED w Funboxie, bo to jest ważna informacja.
Mruganie DSL oznacza łączenie z centralą, tutaj problemy mogą być od linii;
Mruganie Internet @ oznacza ustanawianie sesji PPPoE; problem z nawiązaniem sesji PPPoE, czyli z dostępem do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
@BORAX tam jest zazwyczaj choinka jak na Boże Narodzenie. @ na pewno mruga na czerwono, a DSL nie wiem, sprawdzę następnym razem i dam znać. Jednak z tego co piszesz widać, że to problem po stronie dostawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
Przez ostatnie kilka tygodni nie było mnie w domu, ale wróciłem wczoraj i dzisiaj ten sam problem.
Dioda z "ptaszkiem" w kółkeczku mruga. Dioda od internetu (@) świeci na czerwono.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
@JanSalieri musisz zgłaszać uszkodzenie przez infolinię i czat. Technicy muszą naprawić linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
Mam również problem z synchronizacją co 15 godzin następuje rozsynchronizowanie modemu i brak połączenia zgłaszam czekam dwa dni przyjdzie Technik zresetuje zdalnie porty i znowu to samo. Technik był przeorał dom wszystko w domu ok. Na słupek nie zaglądał prawdopodobnie wystarczy zapiąć na scotcha kable albo wymienić stare scotche ale mniejsza z tym. Na infolinie zgłaszam co chwilę internetu nie mam jak się to ma co do faktury czy Orange odlicza dni w których występuje brak internetu ? Druga sprawa Technik zaproponował obniżenie prędkości z do 20 mb/s na do 10 mb/s na co się nie zgodziłem ze względu na taką samą cenę to śmieszne żeby za 10 mb/s płacić 50 zł czyli tyle co za światłowód a nawet drożej. Aktualnie znowu nie mam internetu czy ktoś może zresetować z łaski swojej porty na infolinie dodzwonić się nie mogę nie mam na umowie żadnych pinów i tego typu bzdur automatycznie mnie rozłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
Dzisiaj znowu to samo. Prawdopodobnie minęło wspominane wyżej 15h.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak synchronizacji co jakiś czas.
Teraz czekaj 2 dni aż przyjdzie super technik i zresetuje porty za pomocą super apki.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »