12-03-2018
07:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
07:14
Witam. Posiadam modem Tp-link TD-W8950N i pomimo 4 świecących kontrolek nie mam połączenia z internetem. Strona konfiguracyjna modemu działa więc to chyba nie wina operatora. Zrobiłem reset oraz ponownie szybką konfigurację i bez skutku.
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
12-03-2018
07:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
07:34
Upewnij się czy na pewno prawidłowo wprowadziłeś dane neostrady http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004134921,title,TPLINK-TDW8950N-konfiguracja-polaczenia-z-In...
jeśli to nie pomaga zalecam kontakt z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
3 ODPOW. 3
12-03-2018
07:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
07:34
Upewnij się czy na pewno prawidłowo wprowadziłeś dane neostrady http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004134921,title,TPLINK-TDW8950N-konfiguracja-polaczenia-z-In...
jeśli to nie pomaga zalecam kontakt z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
12-03-2018
07:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-03-2018
07:52
Brak połączenia z internetem
@ZimeringJak masz w loginie ipv6 to zapisz to tak xxxxxxxxxxx@neostrada.pl
06-04-2018
09:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-04-2018
09:37