Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Brak połączenia z internetem

Witam. Posiadam modem Tp-link TD-W8950N i pomimo 4 świecących kontrolek nie mam połączenia z internetem. Strona konfiguracyjna modemu działa więc to chyba nie wina operatora. Zrobiłem reset oraz ponownie szybką konfigurację i bez skutku.
Proszę o pomoc.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

Upewnij się czy na pewno prawidłowo wprowadziłeś dane neostrady http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004134921,title,TPLINK-TDW8950N-konfiguracja-polaczenia-z-In...

jeśli to nie pomaga zalecam kontakt z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt

Anonim

Nie dotyczy

Brak połączenia z internetem

@ZimeringJak masz w loginie ipv6 to zapisz to tak xxxxxxxxxxx@neostrada.pl 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Brak połączenia z internetem

@Zimering To ja przypomnę istotną zasadę panującą na NO:

Pokaż szczegóły
Jak rozmawiać na Nasz Orange?Jak rozmawiać na Nasz Orange?

Bardzo szczęśliwy robot