- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, około 17.50 zerwało połączenie i od tej godziny cały czas na Funboxie 3 miga czerwona dioda "Internet". Na stronie routera mówi "Trwa zestawianie sesji PPP", wie ktokolwiek ile może to trwać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To teraz cierpliwości, technicy ci to naprawią, jak będzie u ciebie problem, to któryś przyjedzie do domu, ale to raczej zbędne,, skoro FunBox nie umie się zalogować do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@SojerManLan o usterkę dopytaj Orange. Czat czy telefonicznie, jest widocznie awaria, skoro FunBox nie ma dostępu do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@Anonim Wiem, żeby zgłosić. Tylko nie jestem pewien, czy będzie to trwało aż do wizyty techników, bo już zgłoszone. Bo będzie trochę kijowo, jak każą zapłacić za wizytę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@SojerManLan jeśli to awaria, to technik nie przyjdzie do ciebie, Orange to zdalnie sprawdzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Na infolinii powiedziano, że technicy to sprawdzą. SMS także mówi o przyjętym zgłoszeniu i informuje o opłatach, więc /shrug
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To teraz cierpliwości, technicy ci to naprawią, jak będzie u ciebie problem, to któryś przyjedzie do domu, ale to raczej zbędne,, skoro FunBox nie umie się zalogować do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@SojerManLan a jak się świeci dioda "światłowód"? Masz dodatkowego ONT czy patchcord FTTH dopięty jest do modemu od spodu?
Jeśli ta dioda świeci się na zielono, to nie masz sesji PPP co ogłasza i sam modem. Warto się zalogować na FB i sprawdzić ustawienia loginu i hasła...może to być awaria, ale i błąd systemowy, błąd modemu i loginu czy hasła...
Ja tam bym do fabryki przestawił i jeśli to login i hasło, to by zaciągnęło od nowa...jeśli awaria to i tak po naprawie zaciągnie.....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@agat13 Światłowód jest na zielono. Jest ONT, bo Orange do mnie przez łącza E-CHO się łączy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
@SojerManLan przywracałeś modem do ustawień fabrycznych? jeśli nie to spróbuj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem - światłowód
Po fabrycznych chce login i hasło do Neo. O ile login wiem, to hasła nie.
- « Poprzedni
- Następny »