- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@Anonim to powiem Ci coś ciekawszego - po aktywacji hasła i loginu mogłam się zalogować i cieszyć internetem przez kilka godzin - po tym naglę przestało pasować hasło i login, którego bym w życiu nie zmieniła bo chciałam już zostawić DOW w spokoju i tylko korzystać z tej usługi.
Wchodząc na konto Orange i próbie zmiany hasła - próbowałam bo może zrobiłam literówkę - wyskakiwał komunikat "Nie można połączyć się z systemem" - więc to nie literówka. Od tamtej pory nie mam możliwości zalogowania się do tej usługi. Poczekam do poniedziałku bo są prace techniczne i zacznę dzwonić.
Zrobiłam trochę km do domu by sprawdzić czy to wina modemu/internetu czy czego tam. W domu wszystko działa, DSL spięty prawie na maksa, żadnych oznak by były zakłócenia (ES,SES = 0,SNR w normie), nawet w domu nie mogłam zalogować się do DOW bo złe hasło i login...
Za bardzo uparta jestem z tym Orange, nawet zasięg sieci ma słabszy -
Chyba będzie czas na postanowienia noworoczne - po nowym roku kończy się umowa, więc ... Orange do dzieła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBNa moim koncie dalej jest jak było
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Co to ma znaczyć?
Aktywowałam usługę 9 listopada, po kilku godzinach przestała działać, wysłałam zgłoszenie, że coś jest nie tak, była przerwa techniczna,więc nie mogłam zobaczyć zgłoszenia, dzisiaj wchodzę w status zgłoszenia i jest w realizacji, natomiast pojawiło się zlecenie z JAKĄŚ REZYGNACJĄ tego samego dnia co zgłoszenie???? Tego NIE BYŁO, nie po to wydzwaniałam do BOK i męczyłam forum by rezygnować z usługi!
JAKIM PRAWEM KTOŚ W MOIM IMIENIU ZGŁOSIŁ REZYGNACJĘ Z TEJ USŁUGI PO TO BY PONOWNIE JĄ ZABLOKOWAĆ?
Mam znowu ten sam błąd na formularzu i muszę usługę aktywować...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBNie wiem czy to jest błąd czy celowe działanie to już naprawdę ręce opadają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataB, mnie jeszcze jedna myśl przebiegła przez moją "makówkę" Czy aby na pewno masz bardzo dobrze chroniony dostęp do Twoich danych? Oczywiście, pod każdym względem, czyli wszędzie, gdzie masz hasła, zabezpieczenia, sposób weryfikacji, antywirus i ustawienia systemowe nade wszystko? Nie tak dawno temu, miałem intruza na swoim FunBoxie, trochę, mało powiedziane, miałem namieszane, i jak przysiadłem, to się uciszyło. Filtrowanie adresu MAC też gra rolę, ale co ja, laik, będę Ci tłumaczył? Nie wierzę w złośliwość Orange a raczej w luki, które ktoś perfidnie wykorzystuje. Możesz i masz do tego - kliknij > narzędzia, by to wyjaśnić od strony operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
vdsl2 napisał(-a):@MałgorzataBNie wiem czy to jest błąd czy celowe działanie to już naprawdę ręce opadają
@Anonim, może @MałgorzataB da sobie pomóc, jak Ty kiedyś pomogłeś mnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Nie jest możliwe by ktoś znał moje hasła, zawsze są silne, zawsze są inne i zawsze je pamięta. Modem też jest w miejscu gdzie zasięg WiFi nie sięga do końca posiadłości, a na posiadłość nikt nieautoryzowany by nie wszedł. To nie mieszkanie w bloku. Jestem ostrożna w tych tematach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBmoja sprawa się wyjaśniła i została przekazana do odpowiednie komórki ten problem jest u większej liczbie abonentów trochę będzie poczekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał(-a):Nie jest możliwe by ktoś znał moje hasła, zawsze są silne, zawsze są inne i zawsze je pamięta. Modem też jest w miejscu gdzie zasięg WiFi nie sięga do końca posiadłości, a na posiadłość nikt nieautoryzowany by nie wszedł. To nie mieszkanie w bloku. Jestem ostrożna w tych tematach.
@MałgorzataB, byś się zdziwiła, jak łatwo jest namieszać. Są "dziury" systemowe i łatają potem jak skarpety na żarówkach Ja miałem Windowsa 10 i skutecznie mi go ktoś zblokował, aż byłem z tym na policji. Zdalna pomoc @Anonim mi pomogła. Norton z PrivaZer działają, ale ochrony nigdy nie żałuj. Ja mam dodatkowo weryfikację i wróciłem do "starszego" Windowsa. Router po kablu, a hasła swoje mam na kombinacji cyfr, liter i znaków specjalnych, wcale nie za krótkie. Chrome mi pomaga