Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Anonim to powiem Ci coś ciekawszego - po aktywacji hasła i loginu mogłam się zalogować i cieszyć internetem przez kilka godzin - po tym naglę przestało pasować hasło i login, którego bym w życiu nie zmieniła bo chciałam już zostawić DOW w spokoju i tylko korzystać z tej usługi.

 

Wchodząc na konto Orange i próbie zmiany hasła - próbowałam bo może zrobiłam literówkę - wyskakiwał komunikat "Nie można połączyć się z systemem" - więc to nie literówka. Od tamtej pory nie mam możliwości zalogowania się do tej usługi. Poczekam do poniedziałku bo są prace techniczne i zacznę dzwonić. 

 

Zrobiłam trochę km do domu by sprawdzić czy to wina modemu/internetu czy czego tam. W domu wszystko działa, DSL spięty prawie na maksa, żadnych oznak by były zakłócenia (ES,SES = 0,SNR w normie), nawet w domu nie mogłam zalogować się do DOW bo złe hasło i login... Emotikon: LOL

Za bardzo uparta jestem z tym Orange, nawet zasięg sieci ma słabszy -  Emotikon: LOL

 

Chyba będzie czas na postanowienia noworoczne - po nowym roku kończy się umowa, więc ... Orange do dzieła Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBNa moim koncie dalej jest jak byłoEmotikon: Wściekły 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Co to ma znaczyć?

Aktywowałam usługę 9 listopada, po kilku godzinach przestała działać, wysłałam zgłoszenie, że coś jest nie tak, była przerwa techniczna,więc nie mogłam zobaczyć zgłoszenia, dzisiaj wchodzę w status zgłoszenia i jest w realizacji, natomiast pojawiło się zlecenie z JAKĄŚ REZYGNACJĄ tego samego dnia co zgłoszenie???? Tego NIE BYŁO, nie po to wydzwaniałam do BOK i męczyłam forum by rezygnować z usługi!

JAKIM PRAWEM KTOŚ W MOIM IMIENIU ZGŁOSIŁ REZYGNACJĘ Z TEJ USŁUGI PO TO BY PONOWNIE JĄ ZABLOKOWAĆ?

 

Mam znowu ten sam błąd na formularzu i muszę usługę aktywować...

infoneo12.jpginfoneo123.jpginfoneo1234.jpg

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBNie wiem czy to jest błąd czy celowe działanie to już naprawdę ręce opadają Emotikon: Wściekły

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataB, mnie jeszcze jedna myśl przebiegła przez moją "makówkę"Emotikon: Mrugający Czy aby na pewno masz bardzo dobrze chroniony dostęp do Twoich danych? Oczywiście, pod każdym względem, czyli wszędzie, gdzie masz hasła, zabezpieczenia, sposób weryfikacji, antywirus i ustawienia systemowe nade wszystko? Nie tak dawno temu, miałem intruza na swoim FunBoxie, trochę, mało powiedziane, miałem namieszane, i jak przysiadłem, to się uciszyło. Filtrowanie adresu MAC też gra rolę, ale co ja, laik, będę Ci tłumaczył? Nie wierzę w złośliwość Orange a raczej w luki, które ktoś perfidnie wykorzystuje. Możesz i masz do tego - kliknij > narzędzia, by to wyjaśnić od strony operatora.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


vdsl2 napisał(-a):

@MałgorzataBNie wiem czy to jest błąd czy celowe działanie to już naprawdę ręce opadają Emotikon: Wściekły


@Anonim, może @MałgorzataB da sobie pomóc, jak Ty kiedyś pomogłeś mnie? 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Nie jest możliwe by ktoś znał moje hasła, zawsze są silne, zawsze są inne i zawsze je pamięta. Modem też jest w miejscu gdzie zasięg WiFi nie sięga do końca posiadłości, a na posiadłość nikt nieautoryzowany by nie wszedł. To nie mieszkanie w bloku. Jestem ostrożna w tych tematach.

 

 

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBmoja sprawa się wyjaśniła i została przekazana do odpowiednie komórki ten problem jest u większej liczbie abonentów trochę będzie poczekać.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

Nie jest możliwe by ktoś znał moje hasła, zawsze są silne, zawsze są inne i zawsze je pamięta. Modem też jest w miejscu gdzie zasięg WiFi nie sięga do końca posiadłości, a na posiadłość nikt nieautoryzowany by nie wszedł. To nie mieszkanie w bloku. Jestem ostrożna w tych tematach.

 

 

 


@MałgorzataB, byś się zdziwiła, jak łatwo jest namieszać. Są "dziury" systemowe i łatają potem jak skarpety na żarówkachEmotikon: Mrugający Ja miałem Windowsa 10 i skutecznie mi go ktoś zblokował, aż byłem z tym na policji. Zdalna pomoc @Anonim mi pomogła. Norton z PrivaZer działają, ale ochrony nigdy nie żałuj. Ja mam dodatkowo weryfikację i wróciłem do "starszego" Windowsa. Router po kablu, a hasła swoje mam na kombinacji cyfr, liter i znaków specjalnych, wcale nie za krótkie. Chrome mi pomagaEmotikon: Bardzo szczęśliwy