Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Coś się dzieje Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Taki komunikat jest po zalogowaniu:

info1.jpg


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2894
  • 7459
  • 195

Brak możliwości uaktywnienia usługi


MałgorzataB napisał(-a):

Coś się dzieje Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Taki komunikat jest po zalogowaniu:

info1.jpg


Spoko, średnio dwa razy w miesiącu coś grzebią ( naprawiają ) na stronie 🙂


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Dzisiaj z rana weszłam z ciekawości na formularz:

 

1509870092457.png

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBDziś tez jeszcze bez zmian jutro zobaczę jak nie zadziała będę się dopytywał na infolinii

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBTak jak obiecałem się podzielić informacja czy problem został, rozwiązany wiec moje zgłoszenie gdzieś zniknęło, z systemu wiec nikt się tym nie zajął, pozostaje jeszcze raz zgłosić lub napisać reklamacje.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Brak słów, no i co teraz? Jeżeli u mnie też zgłoszenia znikają, nie są zapisywane lub omijane, nawet po precyzyjnym opisie, to do kogo się zwrócić? Tylko nie pisać ironicznie,że do BOK...

 

Tak na szybko zapytam zanim sprawdzę w umowie, wadliwy sprzęt i niedziałająca sprawnie usługa - jest podstawą do odstąpienia od umowy z Orange? Szkoda mi czasu na przepychanki, nie po tylu latach współpracy i mając UPC w zasięgu ręki...

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBJak chcesz to napisz tutaj http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml

Może uda się otrzymać normalna odpowiedz i uruchomić usługę. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Anonim: a sprawdzałeś czy w statusach zleceń nie ma zgłoszenia?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Dodałam nowe zgłoszenie przed chwilą, już widnieje i ma status "W realizacji", więc czekamy.

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Piotrekk85Tak sprawdzałem na Mój Orange tak samo jest niewidoczne na czacie jak i 510 100 100 

a numer zgłoszenia: INC0000XXXXXXX 

Przechwytywanie.PNG