- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Coś się dzieje
Taki komunikat jest po zalogowaniu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał(-a):Coś się dzieje
Taki komunikat jest po zalogowaniu:
Spoko, średnio dwa razy w miesiącu coś grzebią ( naprawiają ) na stronie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Dzisiaj z rana weszłam z ciekawości na formularz:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBDziś tez jeszcze bez zmian jutro zobaczę jak nie zadziała będę się dopytywał na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBTak jak obiecałem się podzielić informacja czy problem został, rozwiązany wiec moje zgłoszenie gdzieś zniknęło, z systemu wiec nikt się tym nie zajął, pozostaje jeszcze raz zgłosić lub napisać reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Brak słów, no i co teraz? Jeżeli u mnie też zgłoszenia znikają, nie są zapisywane lub omijane, nawet po precyzyjnym opisie, to do kogo się zwrócić? Tylko nie pisać ironicznie,że do BOK...
Tak na szybko zapytam zanim sprawdzę w umowie, wadliwy sprzęt i niedziałająca sprawnie usługa - jest podstawą do odstąpienia od umowy z Orange? Szkoda mi czasu na przepychanki, nie po tylu latach współpracy i mając UPC w zasięgu ręki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@MałgorzataBJak chcesz to napisz tutaj http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml
Może uda się otrzymać normalna odpowiedz i uruchomić usługę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Dodałam nowe zgłoszenie przed chwilą, już widnieje i ma status "W realizacji", więc czekamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
@Piotrekk85Tak sprawdzałem na Mój Orange tak samo jest niewidoczne na czacie jak i 510 100 100
a numer zgłoszenia: INC0000XXXXXXX