Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości uaktywnienia usługi


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Witam,

 

zgłaszałam wielokrotnie brak możliwości uaktywnienia usługi "Darmowe Orange WiFi" i nadal jestem pozostawiona sama z błędem "Przepraszamy, wystąpił błąd techniczny. Spróbuj ponownie później.".

Przycisk "Aktywuj" jest na szaro, pierwszym razem przy wejściu na stronę aktywacji usługi był błąd z informacją o braku rozliczenia się z Orange - a opłacone było, po kilku rozmowach pojawił się wspomniany wyżej błąd i nadal czekam na możliwość uaktywnienia usługi...

Pomoże ktoś z drużyny Orange?

neo.jpg

 

107 ODPOW. 107
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Nie ma takiego dyżurnego nikt z nas nie mam możliwości wglądu do twojego konta masz BOK


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Brak możliwości uaktywnienia usługi

A usługa nie została we wrześniu wycofana dla nowych aktywacji?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Nikt mnie o tym nie poinformował, próba aktywacji była we wrześniu i teraz w październiku bo myślałam, że chodzi o terminy rozliczeń, ale okazało się, że nie. Więc jakie są zmiany? Jest jeszcze możliwość aktywowania usługi? Jak widać na forum więcej się dowiem niż od BOK, tak jak za dobrych starych czasów i starego forum 🙂

 

A i dodam, że każda rozmowa z BOK kończyła się z przełączeniem do technika, ten przyjmował zlecenie, które nie istniało, a klient czeka i czeka z zamydlonymi oczkami 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Nie mam pewności na 100%, że została wycofana. Znikła aplikacja ze sklepu i nie ma jej wiele na stronie www. A próbowałaś złożyć reklamację przez mój Orange?
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@Piotrekk85@MałgorzataBDla starych umów  tez jest nieaktywna. Więc wycofana po cichu.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Tak Piotrze, próbowałam przez Mój Orange, ale jeszcze brak odpowiedzi, więc czekam cierpliwie.

 

Wiecie co?Wole jak ktoś powie mi prosto w oczy, że coś nie działa, a nie robi nadzieje i stwarza problemy, których nie da się rozwiązać jak już mówimy o cichym wycofywaniu usługi - tak to bym sobie coś innego wymyśliła, a tak zostałam wprowadzona chyba w błąd, jeżeli to prawda co piszecie.

 

Nie denerwowała bym się jak by mnie nie zbywano z tą usługą już kolejny dzień...

 

Internet 80Mb, a synchronizacja 63Mb, po awarii światłowodu gdzieś tam - jest teraz synchronizacja ~30Mb i tutaj nie ma nic wspólnego z SNR... tylko zmiana przepustowości w DSLAM, zabawa jak kiedyś u Netii. Kwestie prędkości pozostawiłam sobie na czas ustalenia co się dzieje z usługą "Darmowe WiFi" 🙂

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBZobacz wszystko uzupełnione zaznaczone zgody i efekt taki stara umowa.

Przechwytywanie.PNGPrzechwytywanie1.PNGPrzechwytywanie2.PNG


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 32
  • 0

Brak możliwości uaktywnienia usługi

Masz przycisk wyłączony.

Mam też starą umowę, nie masz błędu, a dlaczego ja mam, ciekawe.

neo1.jpg

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości uaktywnienia usługi

@MałgorzataBhttps://www.orange.pl/slr/rejestracja_Orange_FunSpot/
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1998467/4092861773.pdf
Czy korzystasz z tych zapisów regulaminu? ["§1
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady korzystania z usługi dostępu do Internetu za pomocą pasma publicznego udostępnianego przez modemy wykorzystywane na potrzeby świadczenia Internetu stacjonarnego w sieci Orange (dalej: „Usługa”).
2. Lista modeli modemów, za pośrednictwem których świadczona jest Usługa, dostępna jest pod adresem www.orange.pl. (dalej: „Modemy").] Jaki modem obsługuje neostradę i czy może tutaj jest Twój problem?
["6. Z zastrzeżeniem pkt 7-9, z Usługi mogą skorzystać klienci Orange, którzy:
a) korzystają z usług Internetu stacjonarnego sieci Orange za pomocą Modemu i jednocześnie nie wyłączyli udostępniania pasma publicznego na swoim Modemie, włączonego domyślnie przez Orange lub"]...itd (czytaj do pkt.9 włącznie) - czy masz domyślnie włączone pasmo publiczne? Może tutaj jest Twój problem?
["14. Wyłączenie udostępniania pasma publicznego przez klienta powoduje zablokowanie jego loginu i hasła, a tym samym utratę możliwości korzystania z Internetu w sieci Darmowe Orange WiFi"] To może być główny powód problemu - zmień ustawienia na koncie.
To też jest dosyć ważne! ["§3 Bezpieczeństwo i odpowiedzialność "] Wyraź też zgodę na pliki cookies i pod dołem też zgoda na tak. > Aktywuj - ładowanie.

zał.pasmo publ..PNGdwie ważne zgody.PNG

A te pierwsze mam tak zgody:

zgody.PNG

A wogóle ładuje Ci się formularz?

ładowanie formularza.PNG