Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości technicznych na VDSL


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 3
  • 0

Brak możliwości technicznych na VDSL

Był u mnie dzisiaj technik bo zamówiłem VDSL do 80Mbps, ale niestety jestem ponad 1km od centrali i modem ledwo się spinał na 21-22Mbps przez co do podpisania umowy nie doszło. Bo jak wiadomo każde pogorszenie parametrów linii przy tak małym zapasie oznacza zerwanie synchro.Patrzyłem teraz na możliwość złożenia zamówienia na Neo do 20Mbps na ADSL2+ (które miałem do niedawna), ale nie ma takiej opcji... Przezipał bym jakoś na tym do czasu instalacji FTTH bo pakiet 30GB za 30 złotych na LTE wystarcza mi na góra 3 tygodnie :(.

Zostaje dzwonić na infolinię sprzedażową?

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Brak możliwości technicznych na VDSL

No obecnie musisz odczekać aż będzie zamówienie anulowane.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych na VDSL

U mnie jeszcze gorzej - sprawdziłem na stronie Orange, że w mojej lokalizacji jest do 80 Mb/s, poszedłem do salonu i zamówiłem (tam też potwierdzono mozliwosci techniczne do 80 Mb/s) - aneks podpisany - dzwoni technik i mówi, że wogóle takiej mozliwosci nie ma - bo szafa na ul. Roi w Legionowie jest nie zmodernizowana i Orange o tym wie - jak to nazwać: oszustwo?, brak kompetencji?, bałagan? ...

Potem telefon do konsultanta technicznego Neostrady i próba dowiedzenia się czy modernizacja jest w planach - zero odpowiedzi.

Zastanawiam się - czy nie dać sobie spokoju z tą firmą i pójść do konkurencji.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 16
  • 0

Brak możliwości technicznych na VDSL

Kontynuując...

Zamówienie zostało anulowane wczoraj o czym zostałem powiadomiony SMSem. Ponieważ chcę zawrzeć umowę na ADSL2+ na 20Mbit/s zgodnie z treścią wiadomości wysłałem zwrotnego SMS'a na podany numer. Otrzymałem wiadomość zwrotną, że się ktoś ze mną skontaktuje w ciągu 24h. Niestety 24h minęły i cisza.

Pewnie się boją, że nie zgodzę się płacić 39,90 za opcję "do 20" skoro tyle samo kosztuje opcja "od 20 do 80"... No i mają rację - bez zniżki nie podchodź 😄


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Brak możliwości technicznych na VDSL

Niestety neostrada jest ofertą regulowaną, więc Orange nie może Ci jej zaproponować taniej niż w cenniku.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 16
  • 0

Brak możliwości technicznych na VDSL

Najtańszy światłowód z cennika 200 złotych brutto/m-c.

Jakoś nie przeszkadza to oferować ten sam światłowód po 39,90 (ale dla żartu netto).

Cennika promocji nie widzę tak samo jak ceny na neostradę do 20Mbit/s bo system nie daje mi możliwości wyboru prędkości podczas zamawiania tylko z automatu wciska maksimum teoretyczne które nie ma szans zadziałać.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Brak możliwości technicznych na VDSL

Na stronie www nie masz wszystkich opcji. Niektórzy sprzedawcy i w salonach mają możliwość zrobienia zamówienia z tzw. ręcznym wywiadem technicznym.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 16
  • 0

Brak możliwości technicznych na VDSL

Nie zamierzam spędzić ponad godziny w salonie w oczekiwaniu na swoją kolejkę, a następnie gdy ta nadejdzie żeby osoba mnie obsługująca kazała mi czekać i jednocześnie obsługiwała kogoś telefonicznie.

Wprowadźcie numerki jak na poczcie do cholery i niech system podaje przybliżony czas do osłużenia to sobie wezmę numerek i wyskoczę na 40 minut na zakupy zamiast zapuszczać korzenie gdzieś gdzie nawet nie ma miejsc siedzących dla oczekujących klientów.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Brak możliwości technicznych na VDSL

Możesz się umówić przez stronę https://www.orange.pl/view/salonysprzedazy

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 16
  • 0

Brak możliwości technicznych na VDSL

Pierniczę - przez 48h po wysłaniu SMS'a BMT na 6500 nikt się ze mną nie skontaktował. To sam kliknąłem w "zadzwonimy do Ciebie w 28s". I zadzwonili w mniej niż 10s ;).

Złożyłem telefonicznie nowe zamówienie, o prezent za zeta musiałem się upomnieć...

Pozdrawiam Panią Karolinę i życzę powodzenia i wiele cierpliwości w trudnej pracy z klientem.