- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
Był u mnie dzisiaj technik bo zamówiłem VDSL do 80Mbps, ale niestety jestem ponad 1km od centrali i modem ledwo się spinał na 21-22Mbps przez co do podpisania umowy nie doszło. Bo jak wiadomo każde pogorszenie parametrów linii przy tak małym zapasie oznacza zerwanie synchro.Patrzyłem teraz na możliwość złożenia zamówienia na Neo do 20Mbps na ADSL2+ (które miałem do niedawna), ale nie ma takiej opcji... Przezipał bym jakoś na tym do czasu instalacji FTTH bo pakiet 30GB za 30 złotych na LTE wystarcza mi na góra 3 tygodnie :(.
Zostaje dzwonić na infolinię sprzedażową?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
U mnie jeszcze gorzej - sprawdziłem na stronie Orange, że w mojej lokalizacji jest do 80 Mb/s, poszedłem do salonu i zamówiłem (tam też potwierdzono mozliwosci techniczne do 80 Mb/s) - aneks podpisany - dzwoni technik i mówi, że wogóle takiej mozliwosci nie ma - bo szafa na ul. Roi w Legionowie jest nie zmodernizowana i Orange o tym wie - jak to nazwać: oszustwo?, brak kompetencji?, bałagan? ...
Potem telefon do konsultanta technicznego Neostrady i próba dowiedzenia się czy modernizacja jest w planach - zero odpowiedzi.
Zastanawiam się - czy nie dać sobie spokoju z tą firmą i pójść do konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
Kontynuując...
Zamówienie zostało anulowane wczoraj o czym zostałem powiadomiony SMSem. Ponieważ chcę zawrzeć umowę na ADSL2+ na 20Mbit/s zgodnie z treścią wiadomości wysłałem zwrotnego SMS'a na podany numer. Otrzymałem wiadomość zwrotną, że się ktoś ze mną skontaktuje w ciągu 24h. Niestety 24h minęły i cisza.
Pewnie się boją, że nie zgodzę się płacić 39,90 za opcję "do 20" skoro tyle samo kosztuje opcja "od 20 do 80"... No i mają rację - bez zniżki nie podchodź 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
Najtańszy światłowód z cennika 200 złotych brutto/m-c.
Jakoś nie przeszkadza to oferować ten sam światłowód po 39,90 (ale dla żartu netto).
Cennika promocji nie widzę tak samo jak ceny na neostradę do 20Mbit/s bo system nie daje mi możliwości wyboru prędkości podczas zamawiania tylko z automatu wciska maksimum teoretyczne które nie ma szans zadziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
Nie zamierzam spędzić ponad godziny w salonie w oczekiwaniu na swoją kolejkę, a następnie gdy ta nadejdzie żeby osoba mnie obsługująca kazała mi czekać i jednocześnie obsługiwała kogoś telefonicznie.
Wprowadźcie numerki jak na poczcie do cholery i niech system podaje przybliżony czas do osłużenia to sobie wezmę numerek i wyskoczę na 40 minut na zakupy zamiast zapuszczać korzenie gdzieś gdzie nawet nie ma miejsc siedzących dla oczekujących klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości technicznych na VDSL
Pierniczę - przez 48h po wysłaniu SMS'a BMT na 6500 nikt się ze mną nie skontaktował. To sam kliknąłem w "zadzwonimy do Ciebie w 28s". I zadzwonili w mniej niż 10s ;).
Złożyłem telefonicznie nowe zamówienie, o prezent za zeta musiałem się upomnieć...
Pozdrawiam Panią Karolinę i życzę powodzenia i wiele cierpliwości w trudnej pracy z klientem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »