Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości technicznych światłowód

Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych światłowód

Cześć, prawie rok temu podpisałam umowę na światłowód (promocja 1/17), ale będę się przeprowadzać. Zaledwie 10 minut od obecnego miejsca zamieszkania, ale zarówno na infolinii, jak i na stronie z mapą zasięgu widzę, że nie ma możliwości technicznych na przeniesienie światłowodu. Ogromnie nad tym faktem ubolewam i nie sądziłam, że to w ogóle będzie jakiś problem. Myślałam, że może chociaż jakąś neostradę w takim razie, bo jak tu żyć bez internetu, ale podobno też kiepsko z zasięgiem. Nie chcę rezygnować z orange, bo jestem bardzo zadowolona, ale czy jest jakaś opcja migracji na cokolwiek pod nowym adresem? Czy zostaje mi płacić jeszcze przez rok z czegoś, z czego nie będę miała jak skorzystać albo przepisać na kogoś umowę? Sprawdziłam regulamin i widzę jedynie zapis:

 

"Jeśli nie będzie warunków technicznych do zmiany opcji, usługę będziemy Państwu świadczyć na dotychczasowych zasadach."

 

Nie chcę rezygnować. Mogę nawet płacić więcej za usługę lub podpisać coś na dłuższy okres czasu, to żaden problem, po prostu nie chcę zostać bez działającego internetu lub z podwójnym internetem (równocześnie dodatkowy dostawca). Ktoś wie jak to w praktyce teraz wygląda, da się coś zrobić?

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27724
  • 18589
  • 1222

Brak możliwości technicznych światłowód

Musisz zgłosić zlecenie na przeniesienie usługi. Dostępność usługi może się różnić od tego co widzi przy zamówieniu nowej usługi. W przypadku braku światłowodu, proponowana jest usługa w technologii VDSL/ADSL. W przypadku jej braku pod kątem technicznym, alternatywną usługą jest internet mobilny.
Jeśli nie zdecydujesz się na migrację, to usługa jest świadczona pod tym samym adresem.
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych światłowód

Czyli jest jakiś promyczek nadziei? 🙂

 

Czy taką dyspozycję mogę złożyć przez internet czy powinnam udać się do salonu?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27724
  • 18589
  • 1222

Brak możliwości technicznych światłowód

Najlepiej przez czat obsługowy lub infolinię. Przygotuj najlepiej komórkę do kontaktu jak nie masz podanej w Orange.
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5595
  • 8041
  • 61

Brak możliwości technicznych światłowód

@ariwedercziii na początek do salonu sprawdza co i jak  lub tak jak mówił @Piotrekk85  🙂

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27724
  • 18589
  • 1222

Brak możliwości technicznych światłowód

Często pracownicy w salonie nie wystawiają zlecenia na przeniesienie więc migracja na inną usługę może nie być możliwa.