- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.
@ketrasaArturnapisał(-a)Możesz wykonać screen parametrów linii na routerze?
Co dokładnie masz na myśli? Nie jestem w stanie tego zrobić na zawołanie, gdyż jak wspomniałem nie ma mnie na miejscu, ale postaram się to załatwić.
@ketrasaArturnapisał(-a)Jak daleko jesteś od centrali?
Od modemu do puchy jest jakieś ~30m.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.
Chodzi mi od puchy do centrali Orange.
Jak będziesz przy routerze, to sprawdź i podaj parametry linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.
@luknowak Witaj zaczni złożenia reklamacji wyjaśnij wszystko co się dzieje i poproś w piśmie o szybką reakcję może też dopisać że chcesz rekompensatę za brak reakcji a reklamacjie możesz żlożyć w najbliższym salonie Orange na czacie lub infolinii 510100100 lub na adres korespondencyj
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice czas realizacji reklamacji to 30 dni od złożenia . A pamiętaj by żądać nr reklamacji to twój dowód
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »