Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

Cześć,

Kilkukrotnie dzwoniłem na infolinie w sprawie uszkodzonego internetu stacjonarnego. Za każdym razem sprawa kończyła się w ten sam sposób - przekazane do techników, technicy "ogarnęli wszystko na centrali", a problem dalej występuję. Dzwoniłem na infolinię dalej, aby umówić się z technikami u mnie, w celu zweryfikowania, czy aby łącze nie jest uszkodzone na posesji. Za każdym razem brak kontaktu ze strony techników. Raz nawet pani z obsługi zapewniła mnie, iż wysłała email do kierownictwa firmy, która obsługuje mój region i nawet jeśli się ze mną nie skontaktują, to skontaktuje się ze mną ona - oczywiścia sprawa zakończona z takim samym rezultatem jak wcześniej.

Wkurzony już doszczętnie tym traktowaniem skontaktowałem się z UOKiK, ale zanim przystąpie do podejmowania zaproponowanych przez nich kroków, chciałem zapytać, czy ktoś znalazł jakiś sposób na dotarcie do nich, czy może jednak lepiej od razu olać załatwianie sprawy w sposób grzeczny i zacząć stosować się do porad UOKiK?

12 ODPOW. 12
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29670
  • 22031
  • 1278

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

Złóż reklamację, przygotuj sobie tekst wcześniej i wklej jako załącznik na czacie po zalogowaniu do mój Orange.

A co to za dokładnie problem? Całkowity brak usługi?

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

@Piotrekk85 

Internet w ciągu doby działa przez jakiś (bliżej nieokreślony) czas, bywa, że jest to 30min, 1h, 2h, po czym przestaje działać również na bliżej nieokreślony czas (15, 30min) i tak w kółko.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29670
  • 22031
  • 1278

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

A czy w czasie niedziałania internetu - gasną lampki na routerze? lub niektóre z nich są na czerwono?

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

@Piotrekk85 

Oczywiście - tak. Wykluczam jakiekolwiek uszkodzenie w samym domu, tj. podłączenie routera, czy jakiekolwiek połączenie na lini router - urządzenie końcowe. Chciałem jednak również wykluczyć uszkodzenie kabli na działce, ale jak się okazuje - chyba nie ma takiej możliwości (a przynajmniej nie dzwoniąc i jak człowiek umawiając się na termin).

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 1277
  • 1420
  • 113

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

Zweryfikowałeś wizualnie czy nie ma problemu z twoją instalacją w domu np. słaby styk, jakieś uszkodzenia, przetarcia kabla?

 

Ok. nieaktualne pytanie.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

@Arti_Kn_Pl 

Nie badałem kabli pod lupą, ale żadnych widocznych uszkodzeń nie zauważyłem 😉

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 1277
  • 1420
  • 113

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

Modem masz od Orange ? Rozumiem że to Interet po miedzi ? Do gniazdka telefonicznego wpięty jest tylko modem czy może jeszcze telefon stacjonarny ?

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

@Arti_Kn_Pl 

Tak, modem od Orange (funbox 2), internet po kablu, stacjonarka jest bodaj pod modem podłączona(?) Nie pamiętam jak to jest rozwiązane, a nie mam możliwości tego teraz sprawdzić. Ale problem istnieje nie od dziś (i występował na każdym wcześniejszym modemie, bez względu czy był od orange, czy też nie), po prostu nie mieszkam tam na codzień, a domownikom nie przeszkadzało to na tyle, żeby to zgłaszać.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9011
  • 14169
  • 275

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

Możesz wykonać screen parametrów linii na routerze?

Jak daleko jesteś od centrali?