Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 460
  • 547
  • 1

Brak internetu

Deszcz popadał i już zaczynają się problemy. 

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 35
  • 0

Brak internetu

Nie deszcz tylko Koronawirus jak sie zaczął to są problemy  internetem

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 460
  • 547
  • 1

Brak internetu

To zależy co się dzieje. Jak Ci zamula i długo się strony otwierają to może być spowodowane zwiększonym natężeniem ruchu. Ale jak rozłącza, przerywa i jest brak synchronizacji to raczej problemy liniowe. 

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 35
  • 0

Brak internetu

Po prostu przerywa

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 460
  • 547
  • 1

Brak internetu


@bytom2009napisał(-a)

Po prostu przerywa


Pewnie złącze zamokło. Nic tylko zgłoś problem na infolinii. Od pisanie na forum problem nie zniknie. 

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 35
  • 0

Brak internetu

już zgłosiłem według Orange problem naprawiony 

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 460
  • 547
  • 1

Brak internetu

Monituj znowu. I ma przyjść monter i zmierzyć linię, a nie że Pani sobie w systemie zrobi reset i myśli że temat załatwiony.

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 787
  • 1476
  • 2

Brak internetu

zgadzam się.

czasem "zamordyzm" jest potrzebny, bo ktoś czegoś nie dopilnuje i potem jest zabawa w ciuciubabkę...

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 7
  • 8
  • 0

Brak internetu

@bytom2009  wczoraj rano zgłoszone, po pół godzinie przyjechali, najpierw coś robili w skrzynce, potem zresetowqli łącze i póki co działa

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1911
  • 3127
  • 49

Brak internetu

Cześć,

 

jeśli ADSL miga oznacza to, że modem próbuje nawiązać synchronizację z urządzeniami na centrali. Oczywiście to nie we wszystkich modemach tak działa, dlatego ważny jest typ i model. Prawdopodobnie jakość łącza uległa znacznemu pogorszeniu i spadła poniżej minimalnej gwarantującej połączenie. Może jednak być uszkodzony sam modem (np. po wyładowaniach atmosferycznych), ale skoro to działo się stopniowo, to stawiam na linię. W menu każdego modemu jest zakładka mówiącą o stanie modemu i jeśli widzimy status "training" to znaczy właśnie to, o czym napisałem. Abonent w tym przypadku nic sam nie zrobi (może z wyjątkiem zorientowanych w zagadnieniach sieciowych, którzy będą umieli sprawdzić siec domowa i przebieg linii od wejścia do budynku do modemu) i trzeba to niestety zgłosić do dostawcy.