- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu z Ipv6
ZT30_sip-pl-4.36.13.17SoftAtHome
1.7
wersja firmware orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu z Ipv6
Ciasna napisał(-a):ZT30_sip-pl-4.36.13.17SoftAtHome
1.7
wersja firmware orange
To może domagaj się wymiany na Funfox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu z Ipv6
Technik podmieniał na funbox2.0 i był ten sam problem na jego służbowym sprzęcie i na moim kompie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu z Ipv6
Piotrekk85 napisał(-a):
To też może być problem na poziomie węzła. Tu nikt tego nie sprawdzi.
A czy w okresie awarii miałeś jakąś aktualizację softu w routerze?
Orange upiera się, że wina leży po mojej stronie. Jednak dotychczasowe pomysły infolinii i Orange ekspertów - resetowanie, zmiana przeglądarek, wyłączanie antywirusa, dopisywanie różnych rozszerzeń do loginu, zmiana z wifi na kabel, sprawdzanie po wylogowaniu i zalogowaniu nie przynoszą efektu. Od początku myślę, że to może być na poziomie węzła. Czas jednak płynie i nic nie jestem w stanie wyegzekwować od Orange. Napisałam reklamację i przysłali kolejnego technika, który stwierdził, że jeżeli kolejny dopisek do loginu nie przywróci działania IPv6 mam zgłosić to infolinii. Odbijam się od ściany do ściany. Trwa spychologia. Gdzie zgłosić problem? UOKiK?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »