- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - neostrada 10mb
Witam,
Dziś zauważyłem, że nie mam internetu - dioda @ miga na czerwono. Reset (tym tylnym ukrytym przyciskiem) Liveboxa nic nie dał. Po wejściu na 192.168.1.1 mam info jak w załączonym zdjęciu, tj. jakby modem nie wykrywał kabla ADSL.
Coś się da z tym zrobić czy zostaje tylko infolinia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - neostrada 10mb
@Luis ze swojej strony możesz sorawdzić jakośc podłączenia przewidów od gniazdka abonenckiego do routera. Jeżeli połączenia oraz przewody są w porządku, zostaje zgłoszenie na infolinii o usterce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - neostrada 10mb
Pokaż jak masz połączony Livebox do linii telefonicznej. Sprawdź czy kabelki się nie poluzowały. Jeśli nie masz innej usługi na tej linii (telefon), to nic więcej nie sprawdzisz. Musisz zgłosić awarię do BOK - albo przez telefon albo przez czat z poziomu MO. Zależnie od tego z jakiego awaryjnego dostępu do sieci korzystasz jedno z rozwiązań będzie tańsze. Obciążenia za połączenia z infolinią w sprawach uznanych reklamacji są kredytowane. Czat jest bezpłatny, ale wymaga połączenia z interentem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - neostrada 10mb
@Luisnapisał(-a)Witam,
Dziś zauważyłem, że nie mam internetu - dioda @ miga na czerwono. Reset (tym tylnym ukrytym przyciskiem) Liveboxa nic nie dał. Po wejściu na 192.168.1.1 mam info jak w załączonym zdjęciu, tj. jakby modem nie wykrywał kabla ADSL.
Coś się da z tym zrobić czy zostaje tylko infolinia?
Zgłoś awarię na czat Orange czy telefonicznie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - neostrada 10mb
@Luis dziś i tak nie ma obsługi, więc niewiele zdziałasz. Zgłoś I od eana jutro pytaj po 8.00 na czacie przez aplikację MO o losach naprawy. Informuj, może coś podpowiemy. We własnym zakresie sprawdź jednak, czy gdzieś nie przerwał się kabel instalacyjny i zweryfikuj stan gniazdka telefonicznego. Masz jedno czy więcej? Jeśli więcej jest aktywnych spróbuj przełączyć sam modem do innego. To niewiele może pomóc jeśli uszkodzenie jest poza domem, lecz sprawdzić warto. Zresetowałeś modem, a więc po naprawie usługi będzie musiał pobrać ustawienia