Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu - neostrada 10mb


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 35
  • 84
  • 0

Brak internetu - neostrada 10mb

Witam,

 

Dziś zauważyłem, że nie mam internetu - dioda @ miga na czerwono. Reset (tym tylnym ukrytym przyciskiem) Liveboxa nic nie dał. Po wejściu na 192.168.1.1 mam info jak w załączonym zdjęciu, tj. jakby modem nie wykrywał kabla ADSL.

 

Coś się da z tym zrobić czy zostaje tylko infolinia?

 

IMG_20221204_125038.jpg

 

IMG_20221204_125023.jpg

 

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19965
  • 57719
  • 784

Brak internetu - neostrada 10mb

@Luis ze swojej strony możesz sorawdzić jakośc podłączenia przewidów od gniazdka abonenckiego do routera. Jeżeli połączenia oraz przewody są w porządku, zostaje zgłoszenie na infolinii o usterce.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6635
  • 27236
  • 217

Brak internetu - neostrada 10mb

@Luis 

Pokaż jak masz połączony Livebox do linii telefonicznej. Sprawdź czy kabelki się nie poluzowały. Jeśli nie masz innej usługi na tej linii (telefon), to nic więcej nie sprawdzisz. Musisz zgłosić awarię do BOK - albo przez telefon albo przez czat z poziomu MO. Zależnie od tego z jakiego awaryjnego dostępu do sieci korzystasz jedno z rozwiązań będzie tańsze. Obciążenia za połączenia z infolinią w sprawach uznanych reklamacji są kredytowane. Czat jest bezpłatny, ale wymaga połączenia z interentem.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2600
  • 13957
  • 68

Brak internetu - neostrada 10mb


@Luisnapisał(-a)

Witam,

 

Dziś zauważyłem, że nie mam internetu - dioda @ miga na czerwono. Reset (tym tylnym ukrytym przyciskiem) Liveboxa nic nie dał. Po wejściu na 192.168.1.1 mam info jak w załączonym zdjęciu, tj. jakby modem nie wykrywał kabla ADSL.

 

Coś się da z tym zrobić czy zostaje tylko infolinia?


Zgłoś awarię na czat Orange czy telefonicznie 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59384
  • 722

Brak internetu - neostrada 10mb

@Luis  dziś i tak nie ma obsługi, więc niewiele zdziałasz. Zgłoś I od eana jutro pytaj po 8.00  na czacie przez aplikację MO o losach naprawy. Informuj, może coś podpowiemy. We własnym zakresie sprawdź jednak, czy gdzieś nie przerwał się kabel instalacyjny i zweryfikuj stan gniazdka telefonicznego. Masz jedno czy więcej? Jeśli więcej jest aktywnych spróbuj przełączyć sam modem do innego. To niewiele może pomóc jeśli uszkodzenie jest poza domem, lecz  sprawdzić warto. Zresetowałeś modem, a więc po naprawie usługi będzie musiał pobrać ustawienia