Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu na ipv6

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 12
  • 0

Brak internetu na ipv6

Witam, mam problem. Otóż internet u mnie zaczął strasznie wolno chodzić (i ping na wysokim poziomie) więc postanowiłem przywrócić router do ustawień fabrycznych. Router to livebox 2.0. Wszystko szło dobrze, lecz po restarcie internet przestał działać. Okazało się, że na ipv4 takich problemów nie ma. Wczesniej wszystko działało normalnie. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56856
  • 774

Brak internetu na ipv6

@Gabielb wygląda na to, że centrala przyjmuje Twój login do internetu, ale coś na centrali się nie aktywuje. Dlatego masz problem z internetem. Tu już więcej nic nie podpowiem, bo nie mam Twoich danych. Tu musisz sam załatwić sprawę na infolinii BOK lub na czacie. 

Podobny problem był już na NO, i okazało się, że problem był na centrali. Po prostu centrala pamiętała zalogowanego użytkownika, mimo, że był wylogowany. Dopiero ingerencja pracownika na centrali spowodowało usunięcie problemu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56856
  • 774

Brak internetu na ipv6

@Gabielb zadzwoń na infolinię BOK: 510 100 100 lub napis na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

czy nie występują obecnie jakieś awarie z dostępem do internetu na IPV6, a na chwilę obecną korzystaj z internetu na IPV4.

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu na ipv6

@Gabielb nie korzystaj z ipv6 i nie będzie problemów, gro Operatorów wymusza ipv4, jedynie Orange daje wybór, ale ustawianie ipv6 nic nie daje.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56856
  • 774

Brak internetu na ipv6

@Gabielb najczęściej IPV6 domyślnie ustawiane jest w internecie mobilnym, głównie smartfony, natomiast jak @Anonim wspomniał, ustawienia w internecie stacjonarnym nie mają sensu. Ustaw na IPV4 i dalej śmigaj w nieprzebranych zasobach internetu Emotikon: Mrugający

 

Usuń wpis w polu: Login Neostrady zapis ipv6 i zrestartuj router:

ipv6_01PNG_4003556791.png


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 12
  • 0

Brak internetu na ipv6

Dobrze, tylko że na ipv4 mam strasznie wysoki ping (95 ms do Amsterdamu) i dlatego chiałbym działać na ipv6


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56856
  • 774

Brak internetu na ipv6

@Gabielb był kontakt do BOK Orange: 510 100 100 w celu zweryfikowania, czy nie ma obecnie jakiejś usterki?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 12
  • 0

Brak internetu na ipv6

Tak, żadnej usterki nie ma


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56856
  • 774

Brak internetu na ipv6

@Gabielb jak w polu: Login Neostrady wpisujesz: xxxxx@neostrada.pl/ipv6 - to nie masz wcale połączenia?

Sprawdź, czy prawidłowo jest login wpisany? Czasami literówka powoduje brak dostępu do usługi.

Jak wpiszesz logon z IPV6, to kontrolka internetu jaki ma kolor na routerze?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 12
  • 0

Brak internetu na ipv6

Tak, jak wpisuje login z z sufiksem /ipv6 nie ma dostępu do internetu. Login na pewno wpisuje dobrze. Kontrolka świeci się na zielono, tak jak powinna


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19630
  • 56856
  • 774

Brak internetu na ipv6

@Gabielb wygląda na to, że centrala przyjmuje Twój login do internetu, ale coś na centrali się nie aktywuje. Dlatego masz problem z internetem. Tu już więcej nic nie podpowiem, bo nie mam Twoich danych. Tu musisz sam załatwić sprawę na infolinii BOK lub na czacie. 

Podobny problem był już na NO, i okazało się, że problem był na centrali. Po prostu centrala pamiętała zalogowanego użytkownika, mimo, że był wylogowany. Dopiero ingerencja pracownika na centrali spowodowało usunięcie problemu.