Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak instalacji światłowodu miesiąc od podpisania umowy


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Brak instalacji światłowodu miesiąc od podpisania umowy

Witam dnia 20 Grudnia podpisaliśmy umowę na podpięcie światłowodu do domu 

Mamy już położone światło skrzynki etc.. 0 inwestycji aby byla jasność 

Od miesiąca pojawia się ten sam monter z routerem "pod pachą" 

Jedyne co robi podpina swój sprzęt i mówi że gdzies jest przerwana wiązka... 

Przed sylwestrem powiedział, że mógłby to nawet pospawać, ale nie ma teraz czasu ponieważ leci do innego klienta... Ostatnim razem jak przyszedł powiedział, że to wina dewelopera etc..

Przecież deweloper nie położył nam tej infrastruktury...

deweloper z tego co mi wiadomo udostepnił po zakonczeniu budowy dom by orange mogł podpiąc światło... 

Pytanie ile mam jeszcze czekac? co mogę zrobić  w tej sprawie? 

Miejscowość w której ma byc instalacja to Banino k. Gdańska. 

Nie mamy zasięgu w domu i potrzebujemy internetu by korzystać z wifi calling 

Kolejny raz umówię wizytę i znów będzie to samo jest gdzies przerwane i tyle... 

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1367

Brak instalacji światłowodu miesiąc od podpisania umowy

Jutro minie miesiąc. Sugerowałbym poczekać extra dzień i w poniedziałek wystąpić do Orange z reklamacją z oczekiwaniami odszkodowania związanego z brakiem podłączenia usługi stacjonarnej przez 31 dni od podpisania umowy. Wszystko nagle przyśpieszy (o ile naprawdę masz podpisaną umowę).

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Brak instalacji światłowodu miesiąc od podpisania umowy

Tak umowa podpisana jak już wspominałem 20 Grudnia 

numer umowy: ***

O jakim dokładnie odszkodowaniu piszesz? 

Pierwszy raz słyszę o takiej możliwości.

 

Dodatkowo nie wyznaczyli nowego terminu instalacji, więc do poniedziałku na 100% internetu nie bedzie ;(


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Brak instalacji światłowodu miesiąc od podpisania umowy

ok faktycznie paragraf 3 regulaminu doczytałem i jest mowa o tych 30 dniach od zawarcia umowy.

Dzieki za pomoc 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1367

Brak instalacji światłowodu miesiąc od podpisania umowy

Tylko tu ważne by zamówienia nie zostało wycofane/anulowane. Bo pracownicy Orange często zamykają jedno zamówienie i wprowadzają inne na to samo z nowym nr by obejść ten zapis. W razie problemów można też napisać do prezesa UKE - jest to jedna z przesłanek na proces interwencji (brak uruchomienia usługi w uzgodnionym czasie lub anulowanie umowy lub aneksowanie na inny termin itp).