Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 8
  • 0

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

Witam. Od wczoraj od godziny 21.30 nie posiadam dostępu do Internetu. W urządzeniu FunBox od tego momentu ciągle miga na czerwono dioda od Internetu. Próby kontaktu przez fanpage a także BOK spełzły na niczym, gdyż przez bota zostałem odesłany na to forum. Z komentarzy pod jednym z postów Orange na fb wynika, że ten problem dotknął nie tylko mnie ale też innych mieszkańców mojej miejscowości - Gołdapi. Od wystąpienia tej awarii minęło ponad 14 godzin i tu pojawia się moje pytanie skierowane do pracowników Orange czy pracujecie nad jej usunięciem, gdyż tak jak napisałem przez kontakt z BOK nie udało mi się zgłosić tego problemu.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

Jeśli masz informację o awarii masowej, to musisz cierpliwie zaczekać. Kontakt z infolinią nie pomoże. Awarie masowe mają wyższy priorytet i powinna być niebawem usunięta.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 31, Ekspert
  • 6372
  • 13447
  • 81

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

@Kaderian dzwoń na numer 19393 ja odezwie się robot to powtarzaj kilka razy chce rozmawiać z konsultantem bot przełączy cię do konsultanta . a  to chodzi o światłowód ? 

Anonim

Nie dotyczy

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

@Kaderian  diagnostykę internetu można w aplikacji na telefon Mój Funbox zrobić > raport do Orange 😉


Poziom 31, Ekspert
  • 6372
  • 13447
  • 81

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

@Anonim  pisał że innych też ten problem u niego złapał  to raczej podejrzewam że awaria 🙂


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 8
  • 0

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

Nie chodzi o światłowód. W międzyczasie dowiedziałem się, że siostry koleżanka ma również ten sam problem. Spróbuję zadzwonić na podany przez Ciebie Citi numer


Poziom 31, Ekspert
  • 6372
  • 13447
  • 81

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

ok tylko botowi powtarzaj kilak razy chce rozmawiać z doradcą i on cię przełączy  🙂


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 8
  • 0

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

Nie udało mi się. Podawałem numer telefonu stacjonarnego i po jego wprowadzeniu prosi mnie o jakiś 6 cyfrowy kod, którego nie mogę znaleźć, a gdy go nie podam to mnie automatycznie po chwili rozłącza.


Poziom 31, Ekspert
  • 6372
  • 13447
  • 81

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

@Kaderian  te kod masz na wyciągu umowy 6 cyfrowy tak zwany numer identyfikacyjny  
w linku masz pomoc jak go odnaleźć  
https://www.orange.pl/omnibook/kody-do-autoryzacji-kod-pin-i-kod-abonencki#scrollNav-4


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 8
  • 0

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

@Citi2017  z numerów, które znajdują się na wyciągu z umowy nie widzę takiego, który składałby się z 6 cyfr. Są jedynie dłuższe bądź krótsze ciągi cyfr:

- numer telefonu

- numer umowy (TEL i ciąg cyfr po nim

- Identyfikator (ID) Usługi TV i Neostrady

- kod abonencki

Żaden z tych wszystkich numerów jakie znajdują się na wyciągu z umowy nie składa się z 6 cyfr.

 

Edycja: W międzyczasie widzę, że podałeś mi link. Spróbuję za jego pomocą odnaleźć ten nieszczęsny numer


Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

Brak Internetu - czerwona dioda przy @

By zgłosić usterkę Neostrady, kod nie jest potrzebny. Na stronie http://orange.pl/kontakt jest czat. Tam z botem bez doradcy wystarczy podać identyfikator Neostrady.